Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez Polska o wycofaniu Prince Polo przez PLL LOT: Marka odegrała dużą rolę w promocji Polski na świecie

Strona 2 z 2

Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce - Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 - czerwiec 2018).

Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

Mondelēz International, Inc. jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    wafelki RSS ALERT    /    wafelki Prince Polo RSS ALERT    /    Prince Polo RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    PLL LOT RSS ALERT    /    Grześki RSS ALERT    /    Colian RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • MarcMar 2019-05-08 09:56:28
    Ciekawe stwierdzenie "Marka Prince Polo odegrała dużą rolę w promocji Polski na świecie". To raczej LOT odegrał dużą rolę w promocji wafli, które dzięki tej współpracy zawdzięczają rozpoznawalność. Jednocześnie jestem niemal przekonany, że dzisiejsza receptura wafli ma niewiele wspólnego z tą z lat chociażby '90-'00. Wyraźny smak deserowy zastąpiony został przesłodzonym, mlecznym.
    • henryk 2019-05-17 07:05:09
      ...co do smaku, wez pod uwagę, że smak zmienia się z wiekiem ha,ha. Inną sprawą jest,,wielka polityka, która ,,wkradła się w wafelki''i o tę politykę trzeba już zapytać v-e premiera Gowina..

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.143.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.