Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez Polska rozszerzył portfolio tabliczek o nowe czekolady

Mondelez Polska rozszerzył portfolio tabliczek i wprowadził na rynek nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu.

Mondelez Polska rozszerzył portfolio tabliczek o nowe czekolady
fot. materiały prasowe

Co ważne, Milka darkmilk nie jest jedynie kolejną wersją smakową znanych dotychczas konsumentom tabliczek Milka, ale stanowi niezależną linię produktową czekolad Milka, będącą uzupełnieniem standardowego portfolio.

Milka darkmilk powstała w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących czekolady ciemniejszej i nieco intensywniejszej w smaku, a jednocześnie delikatnej i rozpływającej się w ustach. Dotychczas na rynku brakowało takiego wariantu.

 - Badanie rynku pokazało nam, że profile smakowe konsumentów zmieniają się wraz 

z wiekiem. Z upływem czasu coraz chętniej sięgają oni po gorzkie odmiany czekolady. Wiele osób uważa jednak, że ciemna czekolada jest zbyt gorzka i brakuje jej delikatności, którą cenią
w czekoladzie mlecznej. Milka darkmilk to idealny wybór właśnie dla tych konsumentów, którzy poszukują delikatnej czekolady z mleka alpejskiego z intensywnym smakiem kakao – mówi Paulina Polubiec, Brand Manager Milka & Baltics.  

- Portfolio Milka darkmilk złożone z trzech wariantów smakowych to dopiero początek – na pewno będziemy je rozwijać w przyszłości. Nowe opcje są obecnie w fazie testowania – dodaje.

Nowość różni się szatą graficzną i procesem produkcji. Milka darkmilk wykorzystuje nową masę czekoladową, która zawiera więcej masy kakaowej, ale poprzez szczególnie intensywne konszowanie nabywa ona specyficznych walorów smakowych. Podobnie jak standardowa czekolada Milka, również darkmilk zawiera 100% mleka alpejskiego. 

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. Już w maju w sklepach pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym standy prepackowane. Z kolei w czerwcu konsumenci będą mogli spróbować nowości podczas licznych akcji samplingowych w sklepach, kawiarniach, księgarniach i kinach. Wtedy ruszy także emisja dedykowanej reklamy telewizyjnej. Promocja będzie widoczna również w digitalu, w tym w social media, a także w prasie oraz w formie reklamy zewnętrznej (kampania billboardowa).  

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację kreacji odpowiadają agencje Carla Zuri oraz Hasselford. Obsługę social media powierzono agencji Starcom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    czekolada Milka RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Paulina Polubiec RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.213.149
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.