Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mondelez Polska rozwija kategorię ciastek impulsowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-06-2018, 12:22
Mondelez Polska rozwija kategorię ciastek impulsowych
fot. materiały prasowe

Na polski rynek wprowadzony został nowy produkt globalnego koncernu Mondelez International – ciastka Milka Crunchy Break. To odpowiedź firmy na rosnące znaczenie produktów on-the-go, po które coraz częściej sięgają żyjący w biegu konsumenci. Jak podaje firma, dla ponad 34% Polaków zjedzenie czegoś słodkiego podczas przerwy jest ulubioną przyjemnością w trakcie dnia.

Globalny trend konsumpcji w biegu on-the-go stymuluje wzrost znaczenia produktów wybieranych impulsowo. Polacy coraz częściej sięgają po produkty w wygodnym opakowaniu. Jak wynika z badań rynkowych prawie 9 na 10 z nich pracuje ponad 40 godzin tygodniowo, zaś 51% badanych chcąc oszczędzić czas sięga po batony lub ciastka.

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów Mondelez Polska wprowadził na rynek nowy produkt uzupełniając ofertę tzw. impulsów. Milka Crunchy Break to ciastko dl osób, które szukają przekąski odpowiedniej na spontaniczną chwilę przerwy. Jest dostępne w opakowaniu zbiorczym (130g = 5x26g) oraz pojedynczym w sam raz na przekąskę między posiłkami (26g). Ciasta Milka Crunchy Break wyróżniają się chrupiącą i kruchą strukturą, miękkim czekoladowo-orzechowym nadzieniem oraz oblanym czekoladą spodem. 79% zapytanych konsumentów wyraziło chęć do ich zakupu.

Wprowadzenie Milka Crunchy Break to odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie. Zwiększa się znaczenie produktów w wygodnych opakowaniach, umożliwiających konsumpcję w dowolnym miejscu i czasie. Kategoria impulsów rozwija się dynamicznie w ramach wszystkich segmentów słodyczy: batonów czekoladowych i zbożowych, wafli oraz ciastek impulsowych. W 2017 r. zauważyliśmy wzrost ich sprzedaży, co zainspirowało nas do nowych działań. Co ciekawe, z przeprowadzonych przez nas w maju br. badań wynika, że 34% Polaków wskazuje zjedzenie czegoś słodkiego podczas przerwy, jako ulubioną przyjemność w trakcie dnia – komentuje Joanna Pszona, Brand Manager, Milka Biscuits & Local Heritage.

Wprowadzeniu Milka Crunchy Break towarzyszyć będzie 11-tygodniowa kampania telewizyjna, kampania OOH oraz wsparcie na kanałach social media (aktywacja na Facebooku). Nie zabraknie też kampanii samplingowej w popularnej sieci kawiarni oraz w wybranych punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.