REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mondelez rozważa uruchomienie płatnych serwisów kulinarnych

  • Autor: www.press.pl
  • Data: 06-06-2016, 09:26
Mondelez rozważa uruchomienie płatnych serwisów kulinarnych
fot. Mondelez

Koncern spożywczy Mondelēz zapowiedział, że do 2020 roku 10 proc. jego nakładów na reklamę będzie się zwracać w postaci generowanych bezpośrednio przychodów - informuje www.press.pl.


REKLAMA

Amerykański koncern Mondelez ogłosił, że planuje pozyskiwać wpływy z produkcji ciekawego kontentu marketingowego, za dostęp do którego odbiorcy będą chcieli zapłacić. Wśród działań z tego zakresu planowana jest: organizacja eventów, do których prawa będą sprzedawane mediom lub w systemie pay-per-view, przygotowywanie płatnych serwisów tematycznych (m.in. kulinarnych) oraz produkcja gier i aplikacji. Mondelez jest właścicielem takich marek, jak: Milka, Cadbury’s i Oreo.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH