Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mondelez startuje z nową kampanią promującą markę belVita

  • Autor: pr
  • Data: 18-02-2015, 13:22

Mondelez Polska rozpoczyna nową kampanię pod hasłem "Dla Mistrzów Poranka" dla marki ciastek pożywnych belVita. Spot przygotowany na potrzebę akcji promocyjnej pojawi się w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych na przełomie lutego i marca.

Marka zaplanowała także działania w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i YouTube, oraz w blogosferze. Kampania będzie także wspierana w punktach sprzedaży, m.in. w postaci dedykowanych materiałów POS. Za kreację i realizację działań odpowiada agencja VML.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, działania PR prowadzi agencja RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Jak wynika z badania "Panel Rynku Detalicznego" Nielsena z września 2014 r., Mondelez posiada 13,1 proc. udziałów wartościowych w polskim rynku ciastek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH