Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - pierwsza muzyczna kampania i konkurs marki Lay’s

Marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - pierwsza muzyczna kampania i konkurs marki Lay’s
fot. materiały prasowe

„Muzyka smakuje lepiej z Lay’s, zwłaszcza, kiedy możesz słuchać jej z przyjaciółmi na żywo na największych festiwalach! Marka Lay’s od lat promuje spędzanie przyjemnych chwil z przyjaciółmi, dlatego w muzycznej loterii Lay’s można grać o karnet na festiwal nie tylko dla siebie, ale również dla paczki trojga przyjaciół.  W ten sposób osoby wygrywające mogą zabrać swoją paczkę na jeden z festiwali muzycznych: Open’er i Kraków Live Festival, a także Audioriver” – mówi Natalia Makutynowicz – Mł. Kierownik Marki Lay’s.

 Na każdym z tych festiwali Lay’s zaprasza do specjalnej muzycznej strefy pełnej dobrej muzyki i atrakcji idealnych do dzielenia się z grupą przyjaciół, m.in festiwalowych zestawów tatuaży czy możliwości wykonania najbardziej instagramowalnego zdjęcia na festiwalu. W loterii do wygrania są też inne muzyczne nagrody m.in: głośniki i słuchawki JBL, vouchery na eBilet.pl - w sumie w puli znajduje się prawie 1 000 nagród. Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy zakupić promocyjną paczkę Lay’s (z informacją o loterii bezpośrednio na opakowaniu lub w postaci banera), wybrać nagrodę, o którą chcemy grać i wpisać kod z wnętrza paczki na stronie loterii https://muzycznenagrody.lays.pl/, a następnie wysłać zgłoszenie.

Kampanii „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s” oraz muzycznej loterii Lay’s towarzyszy silna kampania 360°. W jej ramach emitowane są spoty telewizyjne 10’’ i 15’’, które dzięki wakacyjnym hitom zarażają festiwalowymi emocjami.  Działania zaplanowane do końca września br. prowadzone są też w mediach społecznościowych, na portalach internetowych oraz w punktach sprzedaży.

Za koncept kreatywny i realizację spotu 10” odpowiedzialna była agencja VMLY&R, a produkcją zajęła się agencja Papaya Films wraz z reżyserem spotu Krzysztofem Grajperem. Przygotowaniem spotu 15” zajęła się zaś agencja BBDO. Z kolei agencja VMLYR Poland odpowiedzialna była za działania reklamowe w TV i digitalu oraz przygotowanie strony www, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za organizację wydarzeń na festiwalach odpowiada Event Marketing Piotr Łapa przy współpracy z agencją Ewesa, a za organizację loterii Agencja Reklamowa Avanti sp. z o.o. sp. k.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lay's RSS ALERT    /    chipsy RSS ALERT    /    PepsiCo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.182.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.