Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Na rynku słodyczy pozycję umacnia tzw. sprzedaż luzowa

Na rynku słodyczy w Polsce umacnia pozycję tzw. sprzedaż luzowa - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz, prezes Zakładów Przemysłu Cukierniczego Bałtyk.

Na rynku słodyczy pozycję umacnia tzw. sprzedaż luzowa
Produkcja czekolady fot. ZPC Bałtyk

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 01-09-2016, 13:53

- Opisując obecną sytuację na rynku słodyczy nie można zapominać, że silnie ugruntowała się ostatnio sprzedaż luzowa w formie kartonów zbiorczych 5-7 kg eksponowanych w sklepach na stendach przygotowanych przez producenta – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz.

- Na początku charakterystyczna jedynie dla dyskontów aktualnie obecna jest we wszystkich formatach sklepów – dodaje prezes ZPC Bałtyk.

Rynek słodyczy w Polsce w ciągu ostatnich kilku lat znacznie się zmienił, stał się rynkiem dojrzałym i nasyconym. Konsumenci stają się coraz bardziej wymagający, a producenci stoją w obliczu wielu wyzwań. Zauważalny jest niewielki spadek sprzedaży czekolad mlecznych i wyrobów czekoladowych, ale widać z kolei dynamiczny wzrost konsumpcji czekolad gorzkich, co jest związane z upowszechnianiem się zdrowego trybu życia.

Przeciętny Polak zjada rocznie ok. 4,5 kg czekolady i coraz mocniej jest nastawiony na produkty wyższej jakości i ładnie opakowane.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    ZPC Bałtyk RSS ALERT    /    Konrad Mickiewicz RSS ALERT    /    sprzedaż słodyczy luzem RSS ALERT    /    sprzedaż luzowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.