Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Nestle na Europę: Chcemy rosnąć szybciej niż przez ostatnie dwa lata

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Barbara Woźniak
  • Data: 08-01-2014, 13:48
Nestle chce powrócić do bardziej dynamicznych wzrostów
Paolo Fagnoni, wiceprezes na Europę Nestle SA i członek zarządu nestle Polska. Fot. zelaznastudio.pl

W 2014 roku może nastąpić wyraźna, ewidentna poprawa sytuacji gospodarczej w Polsce, w tym wzrost zaufania konsumenckiego, choć trudno powiedzieć, kiedy dokładnie to nastąpi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paolo Fagnoni, wiceprezes Nestle SA na Europę. Dodaje, że ożywienie przyczyni się do przyspieszenia wzrostu sprzedaży Nestle.

- Uważamy, że w Polsce na rynku FMCG powoli wraca zaufanie konsumenckie. To cieszy, gdyż w odróżnieniu od innych sektorów, w przemyśle spożywczym jest ono niezwykle ważkie. Dane pokazują, że polski konsument nie ma powodów, by być bardziej zachowawczy w porównaniu z innymi konsumentami w Europie. Jednak ich zaufanie jest czymś, co trudno zmierzyć. To mieszanka oczekiwań, reakcji, obaw, czy też ostrożnej postawy - mówi Paolo Fagnoni.

- W tym kontekście to dobry powód, by spodziewać się, że w 2014 roku może nastąpić wyraźna, ewidentna poprawa. Nie umiem jednak jednoznacznie stwierdzić, kiedy to się stanie. Jeśli chodzi o Nestlé Polska, to nasze plany, dotyczące wprowadzania innowacyjnych produktów, czy inwestycji, pozwalają nam sądzić, że przyszły rok powinien być lepszy - dodaje.

Jak mówi, dla Nestlé Polska ważny będzie powrót do wzrostu przewyższającego ten, który firma osiągnęła w ostatnich 24-26 miesiącach. Będzie on znakiem ożywienia następującego w Polsce i w całym regionie Europy Centralnej.

- W 2012 roku osiągnęliśmy wzrost organiczny na poziomie 1,2 proc. Spodziewamy się, że w Europie nastąpi ożywienie. Dlatego oczekujemy wyższego wzrostu wartościowego naszej sprzedaży w ciągu następnych 2-3 lat - mówi Paolo Fagnoni.

Spółce ma w tym pomóc kompletne portfolio w wielu kategoriach produktowych takich jak wyroby kulinarne, kawa, napoje, odżywki dla dzieci, płatki śniadaniowe, woda, słodycze, lody czy karma dla zwierząt.

- Chciałbym nadmienić, że w Polsce ceny wielu kategorii spadają, co oddziałuje na wzrost wartościowy. Jednak bierzemy także pod uwagę wzrost wolumenów sprzedanych produktów oraz nastawienie polskiego konsumenta - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Marylka Sz. 09-01-2014, 11:16:
Czy to ta sama firma, której szef chciał sprywatyzować całą wodę na Ziemi? Qu'ils vont se faire foutre!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH