Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle: Chcemy powiększać udziały rynkowe

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Barbara Woźniak
  • Data: 23-12-2013, 11:08
Nestle: Chcemy powiększać udziały rynkowe
Paolo Fagnoni, wiceprezes na Europę Nestlé SA i członek zarządu Nestlé Polska. Fot. zelaznastudio.pl

- Jestem przekonany, że w Polsce w tym roku możemy osiągnąć wzrost, którego oczekiwaliśmy. Jednak nie liczymy na to, iż będzie on równy temu, jaki odnotowywaliśmy w poprzednich latach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paolo Fagnoni, wiceprezes Nestlé S.A. na Europę.

Jak zwraca uwagę, kilka lat temu nasz kraj znajdował się w zupełnie odmiennej sytuacji, bo polski rynek był inny. - W ostatnim czasie dostrzegamy w Polsce wyraźne spowolnienie. PKB rośnie wolniej, co dotyka także segmentu FMCG, który charakteryzuje się spadkiem zaufania konsumentów. Dlatego ważne jest, by dostrzegać pewne zjawiska z właściwej perspektywy. Dlatego musimy być realistami - mówi Paolo Fagnoni.

- Ważne są dla nas udziały rynkowe. Dołożymy starań, by je zwiększyć i wyprzedzić naszych konkurentów - dodaje.

Podkreśla, że konkurencja w Polsce zaczyna być coraz bardziej zróżnicowana. - Jeśli spojrzymy na rozwój dyskontów i marek własnych, dostrzeżemy masowy wzrost kategorii. Musimy brać to pod uwagę - mówi. Dodaje, że z drugiej strony, ostatnie miesiące roku są najważniejsze dla sprzedaży w niektórych kategoriach, np. w kategorii słodyczy, a także ekspresów do kawy, jak Dolce Gusto. Pod koniec roku sprzedaż tych produktów zazwyczaj wzrasta.

Przeczytaj także:

Prezes Nestle Polska: Na trudnym polskim rynku osiągnęliśmy wzrost

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • nie lubię Nestle 23-12-2013, 14:06:
jak na razie jedyna strategia jaką widzi rynek to ratowanie wyniku polegające na ściągnięciu waszych gaci do kostek w JMD i nastawienie 4 liter na mega rżnięcie (cen oczywiście)... aaa i zapomniałbym, i jeszcze nowe cenniki dla reszty rynku

dajecie się dymać jmd i liczycie na to, że reszta sfinansuje wam tą chorą miłość? mam nadzieję, że kiedyś zobaczę sklepy w Polsce bez produktów z Nestle ponieważ tylko na takie potraktowanie - but - zasługuje wasza strategia Panie wiceprezesie.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH