REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nestle: Konsumenci szukają żywności zdrowej i łatwej w przygotowaniu

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2015, 14:04
Nestle: Konsumenci szukają żywności zdrowej i łatwej w przygotowaniu
Monika Jusińska-Zbiegniewska, członek zarządu, dyrektor komunikacji marketingowej i dywizji deserów Nestlé Polska S.A. Fot. Nestlé

Konsumenci będą zwracać coraz większą uwagę na etykiety i skład produktu, dlatego ważne jest, żeby produkty były zdrowe, żeby nie zawierały zbyt dużej dawki soli, cukru czy np. tłuszczów trans. Ponadto, mamy coraz mniej czasu na gotowanie, dlatego produkty spożywcze powinny wspierać konsumentów w wydajnym gospodarowaniu czasem – ocenia Monika Jusińska-Zbiegniewska, członek zarządu, dyrektor komunikacji marketingowej i dywizji deserów Nestlé Polska S.A.

REKLAMA

- Społeczeństwo się zmienia i z tymi zmianami muszą korespondować innowacje. Faktem jest, że mamy coraz mniej czasu na gotowanie. Produkty muszą wspierać konsumentów w wydajnym gospodarowaniu czasem. Liczy się także prostota i wygoda opakowań. Innowacje dotyczą też rozmiarów i sposobu pakowania żywności – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska.

Ponadto, konsumenci będą zwracać coraz większą uwagę na etykiety i skład produktu. - Trend poszukiwania przez konsumentów zdrowej żywności i produktów wspierających konsumentów w trosce o zdrowie i dobrą formę będą się z pewnością utrzymywać – ocenia.

Jej zdaniem, kolejnym zauważalnym trendem na rynku jest to, że lubimy tradycyjne smaki, jakie znamy z domu rodzinnego i te, które pamiętamy z dzieciństwa. - Ale coraz bardziej modne jest też eksperymentowanie, dodawanie do tradycyjnych propozycji pewnego „twistu”, żeby się wyróżnić swoją potrawą. Polscy konsumenci są otwartymi tradycjonalistami – poza kuchnią tradycyjną, jesteśmy też otwarci na sprawdzone, klasyczne propozycje kuchni międzynarodowej szczególnie włoskiej, greckiej, hiszpańskiej – ocenia Monika Jusińska-Zbiegniewska.

Jak mówi, żywność to dość specyficzne produkty, ponieważ zarówno dziś, jak i w bliskiej i bardziej odległej przyszłości, po pierwsze wszyscy musimy jeść, a po drugie, jest to na tyle istotny element życia, że chcemy i wymagamy od jedzenia, żeby nie tylko dostarczało nam wartości odżywczych, ale także emocji. - Gotowanie to dawanie radości sobie i innym, co widać w stale rosnącej popularności blogów i programów kulinarnych. Chcemy cieszyć się wieloma elementami jedzenia: smakiem i zapachem przyrządzanych potraw, atmosferą spotkań przy stole z bliskimi, jakie towarzyszą jedzeniu, a także samym przygotowaniem potraw. Myślę, że tych emocji czerpanych z gotowania, będzie coraz więcej – podsumowuje Monika Jusińska-Zbiegniewska.

 

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • slowfoodlover 03-11-2015, 22:09:
I rozumiem, że konsumenci zdrową żywność znajdują w ofercie Nestle? Dobre! :))))))))))

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH