Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle: Marka Cailler na razie nie dla Polaków

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-10-2015, 11:05
Nestle: Marka Cailler na razie nie dla Polaków
Fabryka Cailler w miejscowości Broc. (fot. Wikimedia Commons/Badener, na lic. CC BY-SA 3.0)

Jak udało się ustalić serwisowi portalspozywczy.pl, konsumenci z Polski w najbliższym czasie nadal nie będą mogli zakupić luksusowej czekolady Cailler wytwarzanej przez Nestle. Szwajcarski koncern podjął decyzję o tym, aby mocno powalczyć tym brandem w kategorii słodyczy premium w Europie i w USA, ale na razie nie planuje robić tego w Polsce.

- Kultowa marka szwajcarskiej czekolady premium Cailler, do tej pory obecna wyłącznie na rynku szwajcarskim, od października 2015 roku będzie obecna także na nowych rynkach, początkowo USA, Wielkiej Brytanii i Niemiec. Na razie nie ma planów wprowadzenia marki na polski rynek - tłumaczy, zapytana przez serwis portalspozywczy.pl, Agnieszka Biernacka, marketing manager w Dziale Słodyczy Nestle.

Przypomnijmy, w ubiegły czwartek dziennik "USA Today" podał, że od bieżącego miesiąca Nestle sprzedaje czekoladę Cailler poza Szwajcarią za pośrednictwem internetowej platformy Amazon. Początkowo wysyłki realizowane są do trzech nowych krajów, ale wkrótce luksusowy produkt ma zagościć w kolejnych państwach. Gazecie udało się potwierdzić, że będą to m.in. Chiny. Oprócz tego Cailler trafi do sprzedaży na niektórych dużych lotniskach.

Jak zauważa "USA Today", segment słodyczy premium to obszar, w którym Nestle spisuje się słabiej od bezpośrednich konkurentów na rynku słodyczy. Gazeta przypomina, że dyrektor generalny Nestle, Paul Bulcke, podczas ubiegłorocznej konferencji dla inwestorów wspomniał, że segment czekolad premium "jest przyczyną jego zażyłej frustracji".

Również Jack Skelly, analityk rynku pracujący dla firmy Euromonitor International, w rozmowie z "Financial Times" przyznał, że Nestle cierpi z powodu braku silnego czekoladowego brandu premium w Europie Zachodniej i USA. To między innymi z tej przyczyny udział Nestle w rynkach czekoladowych w krajach Europy Zachodniej skurczył się od 2010 r. o 1 punkt procentowy. Obecnie 40 proc. przychodów firmy w segmencie wyrobów czekoladowych pochodzi ze sprzedaży wyrobów pod marką KitKat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bv 09-10-2015, 13:02:
dobre slodycze plus jeszcze powinni na stale wprowadzić czekolady orion czyli studenckie
  • ccc 06-10-2015, 10:25:
a niech sobie Nestle weźmie cały ten swój biznes z Polski, Polacy poradzą sobie bez Nestle

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.