Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle stawia na product placement

  • Autor: pr / portalspozywczy.pl
  • Data: 24-04-2013, 10:18
Nestle stawia na product placement
Emisja pierwszego odcinka, w którym ulokowany został produkt nastąpi 26 kwietnia.

Lód Kaktus - produkt Nestle - pojawi się w trzech odcinkach serialu "Rodzinka.pl". Celem działań promocyjnych ma być szersze dotarcie do młodych konsumentów, którzy stanowią grupę docelową marki.

Emisja pierwszego odcinka, w którym ulokowany został produkt nastąpi 26 kwietnia w telewizji publicznej. Lody Kaktus pojawią się m.in. na hali sportowej i mają wspierać młodych piłkarzy. Jak tłumaczy Agnieszka Cisło z Działu Lodów Nestle Polska, firma zdecydowała się na ulokowanie produktu w "Rodzinka.pl", ponieważ jest to serial skierowany do grupy docelowej marki, czyli młodych ludzi w wieku 13-17 lat.

Aby wzmocnić działania komunikacyjne, na Facebooku powstał specjalny fanpage marki pod nazwą Republika Kaktusa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • technik 29-04-2013, 07:49:
Każdy odcinek Rodzinka.pl ma product placement, to nie serial tylko blok reklamowy.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH