Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Nestle zmniejszyło w grudniu wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce, Ferrero bez zmian

Nestle zmniejszyło w grudniu 2018 roku wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w porównaniu z takim samym okresem roku 2017, zaś koncern Ferreroutrzymał je na podobnym poziomie  – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Nestle zmniejszyło w grudniu wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce, Ferrero bez zmian
fot. Shutterstock

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły w grudniu 2018 roku 29,84 mln zł wobec 29,96 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Natomiast wydatki brutto na reklamę telewizyjną koncernu Nestle spadły w grudniu 2018 roku do 55,98 mln zł z 76,56 mln zł w takim samym okresie 2017 roku.

Według wcześniejszych danych firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Ferrero w pierwszym półroczu 2018 roku wzrosły do 283,2 mln zł z 240 mln zł w takim samym okresie 2017 roku, a wydatki Nestle wyniosły w pierwszym półroczu 2018 roku 289 mln zł wobec 288 mln zł rok wcześniej.

Z kolei w całym 2017 roku wydatki na reklamę telewizyjną Ferrero wyniosły 524,4 mln zł wobec  373,2 mln zł w 2016 roku, zaś wydatki brutto na reklamę telewizyjną Nestle wzrosły w 2017 roku niemal do 667 mln zł z 548,4 mln zł w 2016 roku.

Nielsen zaznacza, że podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nielsen RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Ferrero RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    wydatki reklamowe RSS ALERT    /    wydatki na reklamę RSS ALERT    /    wydatki na reklamę słodyczy RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.122.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.