Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa strategia komunikacji marki Grześki

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 30-04-2015, 17:30

Grześki wdrażają nową strategię komunikacji marki. 1 maja startuje kampania reklamowa marki oparta na haśle Dziecku odmówisz?. Pierwsza odsłona aktywności marketingowych potrwa do końca czerwca.

Grześki zmieniają strategię komunikacji. Wizerunek nowoczesnej marki zapewniającej krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski będzie umacniany w oparciu o założenie, że każdy ma w sobie wewnętrzne dziecko. Wafelki impulsowe Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie dziecięcego pierwiastka niezależnie od wieku. Oparta na relacji ojciec-syn, komunikacja pod hasłem Dziecku odmówisz? pokazuje, że Grześki to marka, która pomaga budować więzi pomiędzy starszym a młodszym pokoleniem.

- Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka. Prosty scenariusz pozwalający na silne wyeksponowanie emocji dziecka, jak i dorosłego ojca, który odkrywa w sobie chwile beztroski, pokazuje sposób na zbudowanie dobrej, pozytywnej relacji z synem. Ojciec, który ma w sobie wewnętrzne dziecko zupełnie przypadkiem, znajduje klucz do świata swojego syna. W naturalny sposób imponuje mu, co zbliża ich do siebie. Wybór koncepcji komunikacji został podyktowany jej wysoką atrakcyjnością, dużą pojemnością formatu oraz możliwościom eksploatacji na różnych nośnikach - wyjaśnia Beata Telega, Senior Brand Manager Colian.

Marka Grześki wdroży nową strategię komunikację na wielu płaszczyznach. Jej pierwsza odsłona będzie miała miejsce w ramach kampanii reklamowej realizowanej w maju i czerwcu. Kampania TV będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD i Facebook. Przekazy reklamowe mają na celu budowanie emocjonalnej więzi z marką i podkreślenie jej kluczowych atrybutów.

Aktywności obejmą ponadto prasę handlową oraz kina sieci Helios i kina niezależne. Idea Dziecku odmówisz? będzie silnie komunikowana w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM. Kampania, oparta na nowej komunikacji, potrwa do końca czerwca.

Za strategię i kreację odpowiada agencja Just, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada Opus Film, całość wyreżyserował Paweł Borowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 290) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH