Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Oskarżone o rasizm Ferrero wycofuje kampanię reklamową

  • Autor: gazeta.pl
  • Data: 30-08-2013, 12:34

Ferrero, firma produkująca słodycze, wycofuje się z kampanii reklamowej, której hasłem było "Yes, weiss can" (tak, biały może) ze względu na oskarżenia o promowanie rasizmu - informuje gazeta.pl.

"Niemcy wybierają biel" i "Tak, biały może" to dwa hasła powiązane z reklamą orzechowych pralinek oblanych białą czekoladą produkowanych przez Ferrero. Hasła te wywołały w Niemczech burzę. Jak się okazało, niewielu widzów skojarzyło reklamę i występujące w niej slogany z kampanią wyborczą Baracka Obamy z 2008 roku (hasło "Yes, we can").

Według niemieckich mediów większości widzów reklama skojarzyła się jednoznacznie negatywnie, z partią nazistowską czy ruchami nacjonalistycznymi. Pod naporem krytyki firma zdecydowała się o wycofaniu reklamy z telewizji i prasy do czasu powstania nowych spotów - informuje gazeta.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH