Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PepsiCo uruchomiła dwie nowe linie do produkcji słonych przekąsek w fabrykach Frito Lay w Polsce (foto)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-07-2017, 13:59
PepsiCo uruchomiła dwie nowe linie do produkcji słonych przekąsek w fabrykach Frito Lay w Polsce (foto)
fot. materiały prasowe PepsiCo

PepsiCo uruchomiła dwie nowe linie do produkcji słonych przekąsek w fabrykach Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim. Modernizacja zakładów w Polsce pozwoli firmie PepsiCo zwiększyć zdolność produkcyjną przekąsek, w tym chipsów ziemniaczanych i chrupek kukurydzianych oraz rozszerzyć zakres produkcji.

Chipsy ziemniaczane i chrupki kukurydziane produkowane w zmodernizowanych fabrykach Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim są dostarczane na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, w tym polski, czeski i słowacki.

Nowa linia do produkcji chipsów ziemniaczanych Lay’s w należącej do PepsiCo fabryce Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim uzupełni trzy działające w tym zakładzie linie produkcyjne. Pozwoli ona PepsiCo w Polsce zwiększyć moce produkcyjne o 45% rocznie. Ponadto w zmodernizowanej fabryce w Grodzisku Mazowieckim zostanie stworzonych 80 nowych miejsc pracy.

Fabryka Frito Lay w Grodzisku Mazowieckim została uruchomiona w 1993 roku. W zakładzie produkowany jest szeroki wybór chipsów ziemniaczanych Lay’s, które są dostarczane na potrzeby konsumentów w Polsce, krajach bałtyckich, Czechach, Słowacji i na Węgrzech, ale także na Ukrainie, w Niemczech, Rumunii i Chorwacji. 

Nowa linia do produkcji chrupek kukurydzianych Cheetos w należącej do PepsiCo fabryce Frito Lay w Tomaszowie Mazowieckim uzupełni sześć działających w tym zakładzie linii produkcyjnych. Pozwoli ona PepsiCo w Polsce zwiększyć moce produkcyjne o 10% rocznie.

- Zakład Frito Lay w Tomaszowie Mazowieckim w ciągu ostatnich kilku lat przeszedł znaczną modernizację. Dzięki uruchomieniu nowej linii będziemy mogli oferować więcej chrupek kukurydzianych konsumentom w Polsce i innych krajach w Europie Środkowo-Wschodniej – powiedział Krzysztof Dudziński, dyrektor zakładu Frito Lay w Tomaszowie Mazowieckim, Grupa PepsiCo.

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2016 roku około 63 mld dolarów amerykańskich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH