Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

PepsiCo z nowym wariantem chrupek Cheetos Crunchos oraz konkursem konsumenckim

Marka Cheetos proponuje konsumentom niecodzienną zabawę z nowym wariantem chrupek, a jednocześnie możliwość grania o 100 000 zł!

PepsiCo z nowym wariantem chrupek Cheetos Crunchos oraz konkursem konsumenckim
fot. materiały prasowe

Muzeum Cheetos to jedyne w swoim rodzaju miejsce, w którym na pokaz wystawione mogą zostać prawdziwe chrupki Cheetos Crunchos o kształtach zbliżonych do postaci, roślin, zwierząt, przedmiotów lub obiektów architektury. O umieszczeniu niecodziennych eksponatów w muzeum decydują konsumenci – otwierając paczki z Cheetos Crunchos mogą uznać, że zamiast schrupać kolejny pyszny kształt, lepiej jego zdjęcie wstawić na wystawę. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 4 lutego do 10 marca 2019 roku na www.muzeumcheetos.pl.

– Aby wziąć w nim udział i wstawić swój własny eksponat do Muzeum Cheetos, wystarczy że sfotografujesz znaleziony kształt, a po zarejestrowaniu na stronie konkursowej www.muzeumcheetos.pl wyślesz zgłoszenie, zawierające wykonane zdjęcie wraz z jego kreatywnym opisem – powiedziała Katarzyna Frydrych, kierownik marki Cheetos w PepsiCo.

W konkursie wykorzystać można nowy wariant chrupek, Cheetos Crunchos, dostępny w sklepach detalicznych na terenie Polski, w dwóch pysznych smakach: Sweet Chilli oraz Cheese & Ham Toast. Sprzedaż promocyjnych opakowań trwa od 4 lutego do 10 marca 2019 roku lub do wyczerpania zapasów produktów promocyjnych. Zwycięzca konkursu otrzyma premię pieniężną w wysokości 100 000 zł, a laureaci nagród I i II stopnia zostaną nagrodzeni kwotami odpowiednio 10 000 zł oraz 1000 zł. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie wielokrotnie. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu i warunków udziału znajdują się w regulaminie konkursu dostępnym pod tym linkiem.

Kampania 360° pod hasłem „A Ty, co widzisz w Cheetos?” obejmuje zasięgiem TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz kreatywne samplingi. Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital oraz spot TV (link do spotu) odpowiada VMLY&R Poland. Agencja przygotowała także promocyjne i produktowe reklamy w przerywniku oraz konkursowy landing page. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Organizacją i obsługą samplingów zajmuje się agencja EWESA. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PepsiCo RSS ALERT    /    Cheetos RSS ALERT    /    chrupki RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    konkurs RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.