Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Perfetti Van Melle podsumowuje 2018 rok: Innowacyjność się opłaca

Perfetti Van Melle, jeden z największych producentów słodyczy w Polsce, podsumowuje 2018 rok - nowe produkty, szukanie nietradycyjnych sposobów promocji, otwarcie na nową grupę docelową. Firma ocenia, że miniony rok jest dowodem na to, że innowacyjność zdecydowanie się opłaca. 2018 rok obfitował w wiele słodkich sukcesów dla firmy, która obchodziła 25 lat istnienia na polskim rynku.

Perfetti Van Melle podsumowuje 2018 rok: Innowacyjność się opłaca

Miniony rok był przełomowy na rynku gum do żucia. Kategoria ta po latach stagnacji staje się coraz bardziej konkurencyjna. Na rynku pojawili się nowi gracze, dzięki czemu wg badań Nielsena wartość całego segmentu wzrosła o 3,9%.

Na tej fali popularności skorzystało Perfetti Van Melle, które kontynuowało relaunch gum Mentos Pure Fresh. Jednak zamiast inwestycji w reklamę telewizyjną, firma postanowiła zaryzykować i skupić się na samplingu swoich produktów. Eksperyment zdecydowanie się opłacał.

- Nagły ruch w branży również wpłynął pozytywnie na nasze wyniki. Nasz udział w rynku gum do żucia z każdym miesiącem rośnie. To naprawdę powód do dumy i jasny sygnał, że konsumenci coraz chętniej sięgają po nasze produkty. Dodatkowo w kategorii gum wszystkie marki z naszego portfolio odnotowały wzrost. Takie wyniki bardzo motywują nas do dalszych działań – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Oprócz zwiększającej się sprzedaży gum do żucia, Perfetti Van Melle odniosło sukcesy również w innych kategoriach. Na początku 2018 r. firma skupiła się na promocji nowych lizaków Chupa Chups 3D. Próba dotarcia z produktem do nastoletniej grupy docelowej spowodowała otwarcie się na nowe kanały promocji – w tym przypadku współpracę z popularnymi wśród młodzieży influencerami. Również cieszące się niesłabnącą popularnością w Polsce cukierki Fruittella były promowane w niecodzienny sposób, tj. przez przygotowanie specjalnej piosenki dla dzieci. Utwór „Owocowa paczka” w tej chwili ma na YouTubie ponad 5,5 mln wyświetleń.

- Innowacje i kreatywność są wpisane w DNA naszej firmy, dlatego zawsze staramy się szukać nowego sposobu na dotarcie do konsumentów. Od dłuższego czasu inwestujemy w media społecznościowe i widzimy, że przynosi to wymierne rezultaty. Cały czas staramy się dotrzeć do nowych grup docelowych oraz oferować im ciekawe, nowe warianty słodyczy. Część naszego asortymentu dostępna jest w „zdrowszych” formatach z obniżoną zawartością cukru bądź też zupełnie go pozbawione. W zeszłym roku zaczęliśmy też promować dwie nowe marki na polskim rynku – odświeżające pastylki Fisherman’s Friend oraz czekoladowy asortyment The Belgian. Zawsze staramy się zaskakiwać naszych konsumentów, gdyż lubią oni próbować nowych smaków i produktów. A to dopiero początek zmian. Mamy już nakreślony plan rozwoju na kolejnych 5 lat - dodaje Michał Bonecki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    Perfetti Van Melle RSS ALERT    /    Perfetti Van Melle Polska RSS ALERT    /    Michał Bonecki RSS ALERT    /    Mentos RSS ALERT    /    Chupa Chups RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.122.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.