Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Perfetti Van Melle: rynek lizaków rośnie, to jedne z najchętniej kupowanych produktów przy kasach

Rynek lizaków w Polsce rośnie o 8 proc. rocznie, a lizaki to jeden z najchętniej kupowanych produktów przy kasach - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska (PVMP).

Perfetti Van Melle: rynek lizaków rośnie, to jedne z najchętniej kupowanych produktów przy kasach
Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska fot. PVM

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 08-08-2018, 12:05

Perfetti Van Melle to jeden z największych producentów słodyczy na świecie, m.in. popularnych cukierków Mentos czy lizaków Chupa Chups i od ćwierć wieku jest obecny na polskim rynku.

Zachęcamy do przeczytania pełnego wywiadu w strefie premium: „Dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska o rynku gum do żucia, słodyczy i planach (wywiad)”.

Jak wygląda zainteresowanie Polaków lizakami i jaka jest wielkość konsumpcji? - Rynek lizaków wzrasta o 8 proc. każdego roku. To nadal jeden z najchętniej kupowanych produktów przy kasach. Wydając niewielką kwotę, konsument może w ten sposób wynagrodzić siebie lub dzieci po długiej wędrówce po sklepach i zakończyć ją swoistym „happy endem” – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Stephane Tikhomiroff.

- Chupa Chups jest zdecydowanym liderem w tej kategorii i produktem, z którym większość osób automatycznie utożsamia lizaki. Oprócz klasycznej oferty proponujemy także bardzo innowacyjne produkty z linii 3 D w kształcie czaszki i tropikalnego napoju. Składają się one z dwóch warstw – lizaka oraz musującej pianki. Charakteryzują się również oryginalnym designem i kształtem – dodaje.

Lizaki Chupa Chups 3D są dostępne w dwóch wersjach: szklanki z napojem o smaku tropikalnym oraz czaszki o smaku truskawkowo-limonkowym. Wyróżnia je innowacyjna struktura, składająca się z dwóch elementów: musującej góry i klasycznej dolnej części. Produkt powstał z myślą o nastolatkach, które poszukują nowości i unikalnej oferty.

Stephane Tikhomiroff podkreśla, że marki Mentos i Chupa Chups od wielu lat niezmiennie cieszą się ugruntowaną pozycją i zajmują ważne miejsce wśród ulubionych słodyczy Polaków.

- Pojawiło się kilku nowych konkurentów, w tym tanie produkty z Ukrainy, które jednak nie gwarantują tej samej jakości i nie są w stanie wygenerować podobnego przywiązania emocjonalnego, co duże marki. Dobrze radzą sobie Gumy Mentos Pure Fresh i co najważniejsze: mają duży potencjał wzrostu – mówi też Stephane Tikhomiroff.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    lizaki RSS ALERT    /    słodycze impulsowe RSS ALERT    /    rynek lizaków RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    Perfetti Van Melle RSS ALERT    /    Perfetti Van Melle Polska RSS ALERT    /    Stephane Tikhomiroff RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.225.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.