Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Perfetti Van Melle: typowy nastolatek lubi słodycze, liczy się cena i smak

Portfel statystycznego Polaka z roku na rok rośnie, a wraz z nim również ilość przeznaczanego na dziecko kieszonkowego. Typowy nastolatek uwielbia wszystko co słodkie, więc swój budżet często przeznacza właśnie na tego typu artykuły.

Perfetti Van Melle: typowy nastolatek lubi słodycze, liczy się cena i smak
fot. Shutterstock

– Młodzi ludzie lubią wybierać produkty, które charakteryzują się dobrym, intensywnym smakiem, są dostępne w atrakcyjnej cenie i oferują wiele wariantów smakowych. Szczególnie darzą sympatią marki, które kojarzą im się z byciem radosnym, przyjacielskim i optymistycznym – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

– Dlatego oferta Chupa Chups jest tak bogata. Znajdują się w niej m.in. kultowe lizaki z serii The Best Of w kilku wariantach smakowych, orzeźwiający Tropical Drink czy truskawkowa Chupa Czacha - dodaje.

Po jakie produkty sięga typowy nastolatek?

Według badań GfK „Junior Shopper 2017” młodzież na zakupy spożywcze, wśród których najczęściej pojawiają się napoje, słodycze i przekąski, wydaje miesięcznie koło 285 mln zł. Wynik ten pokazuje, że nastolatki są bardzo ważną grupą dla producentów z branży FMCG, do której wymagań i potrzeb należy dopasować ofertę.

Według badań CBOS pt. „Materialne warunki życia” z 2018r. finansowe warunki życia Polaków uległy poprawie. Zdecydowana większość respondentów oceniła swój poziom życia na przynajmniej średnie (81% odpowiedzi), a 72% mają poczucie stabilizacji i nie spodziewają się zmian materialnych w ich gospodarstwach domowych.

Zjawisko polepszania sytuacji finansowej Polaków jest już obserwowane na przestrzeni lat. Wpływ na to mają m.in. wyższe pensje, czy rządowe programy socjalne. Dzięki temu rodzice coraz częściej decydują się na przeznaczenie większej kwoty na kieszonkowe dla swoich dzieci.

Wyniki badania „Junior Shopper 2017” pokazują, że prawie 80% młodzieży w wieku od 5 do 17 lat samodzielnie kupuje produkty spożywcze. Większość tych zakupów realizują z własnego budżetu, pochodzącego właśnie z kieszonkowego od rodziców lub pieniędzy otrzymanych w ramach prezentu czy w zamian za wykonywanie małych prac. Po jakiego rodzaju produkty najczęściej sięga młodzież? Po takie, które dostarczą mu zabawy i przyjemności oraz zapewnią nostalgiczny powrót do smaków z dzieciństwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    Perfetti Van Melle RSS ALERT    /    Michał Bonecki RSS ALERT    /    lizaki RSS ALERT    /    Chupa Chups RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.251.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.