Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Polacy jedzą desery lodowe bez okazji, na poprawę nastroju i spędzając czas z bliskimi (badanie)

Polacy jedzą desery lodowe bez szczególnej okazji, ale za to z bliskimi. Wybierając lodowy przysmak w pucharku szukają kompozycji z lodów najwyższej jakości, przygotowywanych rzemieślniczymi metodami. Aż 72 proc. badanych przyznaje, że desery lodowe kupuje bez szczególnej okazji - wynika z badań przeprowadzonych przez dom badawczy Maison & Partners na zlecenie marki Grycan – Lody od pokoleń.

Polacy jedzą desery lodowe bez okazji, na poprawę nastroju i spędzając czas z bliskimi (badanie)
fot. portalspozywczy.pl

Zdaniem większości respondentów deser lodowy poprawia nastrój (69%) i pozwala na chwilę przyjemności w towarzystwie (64%).

Dla 65% Polaków wspólne wyjście na lody to forma spędzenia czasu z bliskimi – żoną, mężem, partnerem, czy partnerką (65%) oraz dziećmi (46%). Ten społeczny wymiar jedzenia deserów lodowych zaobserwowali również właściciele sieci Grycan – Lody od pokoleń.

- Odpoczynek w lodziarni nad pucharkiem czegoś słodkiego jest okazją dla wielu Polaków do zwolnienia obrotów – mówi Izabela Rudak z Maison & Partners.

Jakość, smak i rzemieślnicze metody produkcji

Dla większości konsumentów najważniejsze czynniki wyboru deseru lodowego to: dobra jakość lodów, smak oraz dobrze dobrane składniki. Na pytanie Co jest dla Pani/Pana ważne przy wyborze deserów lodowych? Znaczna większość respondentów (70%) odpowiedziała, że jest to jakość lodów. Smak całej kompozycji uplasował się na drugim miejscu (67%).

Co ciekawe, dla 83% konsumentów ważne jest, aby lody z których przygotowywany jest deser były wytwarzane w tradycyjny, rzemieślniczy sposób. 

- Obserwujemy ogólny trend, że konsumenci szukają autentyczności, małych wytwórców, mniejszych producentów, ale wiedzą też, że nie każdy rzemieślniczy produkt jest rzeczywiście rzemieślniczy, a zatem konsumenci nie chcą być oszukiwani i umieją odróżnić to co jest rzeczywistością, a co marketingiem – mówi Izabela Rudak.

Ta rzemieślniczość, według badanych, oznacza przede wszystkim używanie do produkcji najwyższej jakości składników (61%) oraz ręczne metody produkcji (45%), a także wykorzystywanie rodzinnych przepisów przekazywanych z pokolenia na pokolenie (43%).

Rzemieślnik natomiast, to zdaniem 60% badanych osoba, która ma doświadczenie w branży i jest z nią związana od pokoleń. Jest to człowiek z pasją do swojej pracy (47%) oraz taki, który sygnuje jakość swoich produktów własnym nazwiskiem (33%).

90% badanych przyznało, że najlepsze desery lodowe można kupić w lodziarnio-kawiarniach Grycan – Lody od pokoleń. Zdaniem respondentów to właśnie w tej sieci jest ich największy wybór (84%). Aż 91% respondentów stwierdziło, że marka Grycan jest ekspertem w dziedzinie deserów lodowych.

Badanie zrealizowane przez Maison & Partners na zlecenie marki Grycan – Lody od pokoleń w styczniu 2019 r. na ogólnopolskiej próbie  ponad 1000 konsumentów kategorii deserów lodowych reprezentatywnej pod względem płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    desery lodowe RSS ALERT    /    Grycan RSS ALERT    /    Grycan - lody od pokoleń RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    lodziarnie Grycan RSS ALERT    /    Izabela Rudak RSS ALERT    /    Maison & Partners RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.