Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy wydają 2 mld zł rocznie na słone przekąski. Rynek będzie rósł m.in. dzięki Euro 2016

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-03-2016, 10:11
Polacy wydają 2 mld zł rocznie na słone przekąski. Rynek będzie rósł m.in. dzięki Euro 2016
Bartosz Głodowski, prezes zarządu Beer Fingers

- Rynek słonych przekąsek będzie w tym roku nadal rósł i można przypuszczać, że nastąpi dynamiczny wzrost w związku z mistrzostwami Euro 2016 we Francji. Spodziewamy się, że bardzo dużo osób będzie chrupać przekąski podczas oglądania meczy w telewizji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartosz Głodowski, prezes Beer Fingers.

Polscy konsumenci wydają na słone przekąski 2 mld zł rocznie. Segment paluszków stanowi 13 proc. tego rynku. 

-  W porównaniu do rynku niemieckiego czy angielskiego w Polsce jest jeszcze duże pole do wzrostu tego rynku. Za granicą konsumenci chrupią co najmniej dwa razy więcej słonych przekąsek. DLatego szacuję, że rynek słonych przekąsek może rosnąć około 7-10 proc. rocznie. Kategorie, które mogą najszybciej rosnąć to paluszki i orzeszki - zapewnia Bartosz Głodowski.

Jego zdaniem moda na zdrowe odżywianie i życie i bycie fit troszkę przeszkadza w rozwoju tego rynku słonych przekąsek.

Jednak mimo wszystko Polacy nadal chętnie sięgają po paluszki, chipsy i orzeszki oraz popcorn.

- Polski konsument jest oszczędny i zwraca uwagę na cenę produktów. Coraz więcej osób w Polsce zmienia swoje tradycyjne podejście i szuka czegoś innego. Konsument polski coraz częściej chce eksperymentować i próbować nowych produktów - dodaje prezes.

Szef Beer Fingers zapewnia, że kierowana przez niego firma przede wszystkim chce rozbudować dostępność swoich trzech unikalnych produktów.

- Planujemy rozwijać dystrybucję w Polsce poprzez innowacyjną formę dystrybucji przy wykorzystaniu darmowej aplikacji mobilnej, którą można ściągnąć z Google Play oraz App Store. Jest to aplikacja PODWÓJNE PALUSZKI. Dostawy realizowane są przede wszystkim przez rowery transportowo-reklamowe na razie tylko w Warszawie. Oferty nie planujemy poszerzać ponieważ nie mamy na to wystarczających środków finansowych.  Poszukujemy inwestora strategicznego, który mógłby pomóc nam w dalszym rozwoju na tym ciężkim i wymagającym rynku - deklaruje Bartosz Głodowski.

Spółka Beer Fingers obecna jest na rynku od maja 2006 r. Bartosz Głodowski po kilku latach działalności sprzedał ją Bakallandowi, ale po kolejnych dwóch latach odkupił ją od tej firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH