Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Polacy zjedli w tym roku 115 milionów litrów lodów. Sezon nie kończy się na lecie

Tegoroczne lato było kapryśne pogodowo, ale mimo tego Polacy chętnie sięgali po chłodzący deser - lody. Od stycznia 2019 zjedliśmy w naszym kraju już prawie 115 milionów litrów lodów, a producenci zapowiadają, że sezon nadal trwa. Tylko marka Koral w czerwcu – który był rekordowym miesiącem w 40 letniej historii firmy – sprzedała blisko 12,5 milionów litrów lodów.

Polacy zjedli w tym roku 115 milionów litrów lodów. Sezon nie kończy się na lecie
fot. unsplash.com

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 05-11-2019, 10:16

Tegoroczne badania sprzedaży potwierdzają, że niezmiennie jesteśmy tradycjonalistami - ulubionym smakiem Polaków pozostaje śmietankowy, a najchętniej wybieranymi formami lodów są familijne i na patyku. Badania odnotowują największy wzrost sprzedaży w segmencie premium, który stał się bardzo popularny w naszym kraju.

Ubiegły rok dla branży lodowej był zdecydowanie wyjątkowy i łaskawy jeżeli chodzi o pogodę, która pozwoliła pobić kolejne rekordy sprzedaży. Tegoroczny sezon okazał się nieco bardziej wymagający właśnie ze względu na kapryśną pogodę – zimny maj, gorący czerwiec czy chłodniejszy lipiec, ale jak się okazało Polacy lody jedzą nie tylko w upały. Producenci odnotowali w czerwcu rekordowe wyniki sprzedaży – PPL Koral sprzedał prawie 12,5 milionów litrów lodów – to najlepszy wynik w 40 letniej historii firmy braci Koral. „Plany rekordowej majówki w tym roku pokrzyżowała nam gorsza pogoda w kwietniu i maju, czyli w czasie pierwszych urlopowych dni Polaków. Aby wyjść obronną ręką i utrzymać wysoką sprzedaż, a także entuzjastyczne nastroje sprzedawców, wprowadziliśmy dodatkowe niestandardowe akcje specjalne i promocje, które wyrównały wahania pogodowe. Jednak gorszą majówkę zdecydowanie wynagrodził nam czerwiec, który okazał się być rekordowym miesiącem w 40 letniej historii PPL Koral!” – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral. 

Polacy zjedli w sumie 114 564 631 litrów lodów i mimo, że było to o ponad 5,5 milionów litrów mniej niż rok temu to pobity został rekord wartości sprzedaży – ponad 1,6 miliarda zł (1 667 729 180 zł). Dlaczego sprzedając mniej litrów lodów udało się pobić kolejny rekord sprzedaży? To efekt popularności lodów z segmentu premium, które są nieco droższe od tradycyjnie wybieranych lodów impulsowych. Od kilku lat obserwowany jest wzrost zakupów w segmencie premium, lody te mają największą dynamikę sprzedaży i zdecydowanie są hitem w naszym kraju. „Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami, wybierają produkty wysokiej jakości, zwracają uwagę na skład oraz markę jaka stoi za danymi lodami. Coraz częściej zwracają również uwagę na opakowanie – zarówno pod kątem estetycznym, ale również praktycznym.” – dodaje Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral. 

więcej informacji:

PPL Koral RSS ALERT    /    Koral RSS ALERT    /    lody Koral RSS ALERT    /    lody RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.203.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.