Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polbisco: Konsumenci nie odejdą od produktów markowych

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 12-12-2013, 15:38
Polbisco: Konsumenci nie odejdą od produktów markowych
Marek Przeździak, prezes Polbisco. Fot. PTWP

Marki własne to obecnie około 11 proc. rynku słodyczy - ocenia Marek Przeździak, prezes Polbisco. Jego zdaniem, udział private labels będzie jeszcze wzrastał.

- Jeśli chodzi o segment private labels to udział marek własnych będzie wzrastał. Już teraz mają one dość duży udział w całym rynku - ok. 11 proc. - mówi Marek Przeździak, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

- Na pewno jednak nie spowoduje to odwrotu od produktów markowych. Konsumenci cenią bowiem produkty markowe, o określonych walorach smakowych, które obecne są na rynku od wielu lat. Tutaj szczególnie widać przywiązanie konsumentów do określonych produktów - dodaje.

Przeczytaj także:

KPMG: Wzrost rynku słodyczy będą generować private labels

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH