Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Porcja Dobra na FRSiH: Wymyśliliśmy formułę 3S: Smak, składniki, stać każdego

Dzieci nie przekupimy napisami „no gluten” „no sugar” czy certyfikatami bio. One doceniają smak, aromat, kolor, konsystencję produktu oraz opakowanie. Dla dzieci ważne jest, co mówią na temat produktu rodzice, a jeszcze bardziej, co mówią ich ulubieni influencerzy – mówiła Natallia Stsepantsova, współtwórca marki BE NOW (Porcja Dobra) podczas debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Porcja Dobra na FRSiH: Wymyśliliśmy formułę 3S: Smak, składniki, stać każdego
Natallia Stsepantsova, współtwórca, marka BE NOW (Porcja Dobra)

Czy łatwo przekonać dzieci do zdrowych przekąsek? Nie zawsze. Warto się jednak postarać, ponieważ pracujemy na nawyki żywieniowe, które będą im towarzyszyć przez całe życie.

Jak przyznała prelegentka, w handlu tradycyjnym nie zawsze dystrybutorzy są zainteresowani tematem zdrowych przekąsek. Znacznie łatwiej trafić do sklepików szkolnych.

– Dla nas wyzwaniem jest wyjście z tzw. „getta” zielonej półki do strefy przykasowej. O to walczymy. Dobrym pomysłem dla producentów zdrowej żywności dla dzieci są sklepiki szkolne, ponieważ dużo łatwiej jest nam się wyróżnić wśród mniejszej liczby indeksów. Kolejne wyzwanie to dotarcie z przekazem do konsumentów. Musimy się wykazać kreatywnością, autentycznością i elastycznością. Docieramy do miejsc, gdzie są nasi konsumenci. Wspieramy akcje charytatywne i różne rodzinne eventy (taneczne, sportowe). Pracujemy nad stworzeniem nowego kanału. Jak połączyć interes, rodzica i dziecko? Wymyśliliśmy formułę 3S: Smak, składniki, stać każdego – wymieniała Natallia Stsepantsova.

Współtwórczyni marki BE NOW podkreśliła rolę emocji jako nieodzowną cechę rynku impulsów. Kupujemy pod wpływem emocji. 70 proc. Polaków zjada słodycze, żeby poprawić sobie humor.

Przyjemność rozumiana jest także jako wellbeing, celebrowanie życia, premiumizacja. Przekąska staje się nie tylko jedzeniem, ale też upominkiem i sposobem na wyrażenie uczuć do bliskiej osoby.

Firma stworzyła innowacyjny produkt dla dzieci: kostkę z niespodzianką, który zawiera zdrową słodycz, kreatywną zabawkę i Dobrokartę.

– Jesteśmy fanami idei RAOK (Random Acts of Kindness. spontaniczne akty dobroci). Wprowadziliśmy do naszych produktów Dobrokarty, małe karteczki z sympatycznym przekazem. Mamy Dobrokarty dla dorosłych i dla dzieci – tłumaczyła Stsepantsova.

Natallia Stsepantsova była prelegentką debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się 4 listopada 2019 r. w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Natallia Stsepantsova RSS ALERT    /    Porcja Dobra RSS ALERT    /    dzieci RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.3.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.