Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PPL Koral: cały rok szykujemy się do sezonu, obserwujemy klientów, trendy, robimy burzę mózgów

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-05-2017, 09:57
PPL Koral: cały rok szykujemy się do sezonu, obserwujemy klientów, trendy, robimy burzę mózgów
fot. PPL Koral

PPL Koral przez cały rok szykuje się do sezonu, nieustannie wzbogaca ofertę, na bieżąco obserwuje preferencje klientów, a także trendy w Polsce i za granicą. Przeprowadza „burzę mózgów”, czego efektem były np. lody 3D. W tym roku nowością są np. bezlaktozowe lody Freely - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

- Zależy nam na nieustannym wzbogacaniu oferty asortymentowej z maksymalnym dopasowywaniem jej do gustów konsumentów. Na bieżąco obserwujemy preferencje naszych klientów, proponując im smaki, po które z chęcią sięgają i po które myślimy, że z chęcią by potencjalnie sięgnęli – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Przez cały rok przygotowujemy się do wprowadzania nowych smaków na rynek, obserwujemy polskie i zagraniczne trendy w branży. Przeprowadzamy narady i „burze mózgów” w obrębie działu R&D, handlowego i marketingowego. Przeprowadzamy różnego rodzaju ankiety, badania jak i konkursy, w których pytamy o preferencje i oczekiwania smakowe - dodaje.

- Nasz dział R&D wraz z działem handlowym i marketingu nieustannie poszukuje nowych, inspiracji, rozwiązań i pomysłów w zakresie nowości lodowych i absolutnie nie boimy się nawet największych wyzwań. To właśnie my, PPL Koral,  przeprowadziliśmy i wykonaliśmy jakiś czas temu absolutnie pionierski w branży projekt, jakim było wprowadzenie na rynek lodów 3D – mówi też Mariusz Jurek.

- Jako firma uwzględniamy indywidualne potrzeby naszych konsumentów, dlatego też jedną z naszych tegorocznych nowości będą lody bez laktozy Freely - mówi.

I podkreśla, że właściciele firmy Koral osobiście pilnują, by składniki lodów były najwyższej jakości. - Pod tym względem nie ma mowy o kompromisach – zaznacza Mariusz Jurek.

I dodaje, że cały asortyment marki Bracia Koral oparty jest na specjalnie wyselekcjonowanych recepturach i na użyciu najlepszej jakości składników pochodzących od najlepszych i najbardziej kompetentnych dostawców. - W maksymalnym stopniu staramy się współpracować z producentami krajowymi - zaznacza.

PPL Koral przyszykował mocne uderzenie na sezon 2017. Firma ocenia, że jego sezon 2016 obfitował w wiele sukcesów, zarówno pod kątem sprzedaży, jak też planów na przyszłość i nowości. W ubiegłym roku firma przygotowała osiem nowości, udostępniając łącznie aż 23 produkty i znacząco wzbogaciła ofertę lodów na gałki skierowaną głównie do rynku HoReCa.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH