Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PPL Koral miał dobry sezon 2016, szykuje mocne uderzenie na 2017 r.

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-05-2017, 10:51
PPL Koral miał dobry sezon 2016, szykuje mocne uderzenie na 2017 r.
fot. PPL Koral

PPL Koral przyszykował mocne uderzenie na sezon lodowy 2017. Firma ocenia, że rok 2016 obfitował w wiele sukcesów, zarówno pod kątem sprzedaży, jak i nowości. W ubiegłym roku firma przygotowała osiem nowości, a w tym 16 - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

- Ubiegły rok obfitował w wiele sukcesów, zarówno pod kątem wyników sprzedaży, jak również planów na przyszłość. Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej przygotowała aż osiem lodowych nowości, udostępniając łącznie aż 23 produkty. Znacząco wzbogaciliśmy ofertę lodów na gałki skierowaną głównie do rynku HoReCa – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Jurek.

- Cały asortyment marki Bracia Koral oparty jest na specjalnie wyselekcjonowanych recepturach i na użyciu najlepszej jakości składników pochodzących od najlepszych i najbardziej kompetentnych dostawców. W maksymalnym stopniu staramy się współpracować z producentami krajowymi - dodaje.

Na 2017 rok PPL Koral wzbogacił asortyment lodów impulsowych i familijnych, przygotował 16 nowości, w tym całkiem nowe smaki jak np.  słony karmel czy masło orzechowe.

- W tym roku kompleksowo wzbogaciliśmy ogólny asortyment marki Bracia Koral zarówno pod względem lodów impulsowych jak i familijnych. Przygotowaliśmy aż 16 nowych propozycji, wzbogacając portfolio impulsów o nowe smaki deserów na patyku, w rożkach, w waflach oraz w ciastkach - mówi Mariusz Jurek.

- W sezonie 2017 portfolio wzbogaciliśmy o nowego rożka, dwa sandwich’e, lody w ciastkach, nowe lody na patyku oraz o nowe mleczne i sorbetowe kompozycje smakowe w opakowaniach familijnych o pojemnościach 450 ml oraz 900 ml – dodaje.

- W ramach rozszerzenia oferty lodów familijnych oprócz wielu nowych i oryginalnych aranżacji smakowych w opakowaniach o pojemności 450 ml. Imponująco rozbudowaliśmy także portfolio smakowe lodów w pudełkach o pojemności 900ml – mówi też dyrektor PPL Koral.

I zaznacza, że do palety popularnych smaków dołączyły m.in. czekolada z wiśniami czy klasyczna śmietanka z truskawkami.

- Z bardziej ekstrawaganckich smaków oferujemy przykładowo lody o smaku słonego karmelu czy też masła orzechowego. Odświeżyliśmy także szatę graficzną produktów, które mamy w ofercie. Dzięki temu możemy zobaczyć niemal 10 etykiet w nowej odsłonie – mówi dyrektor PPL Koral.

- Poza tym w sezonie 2017 ambasadorem marki Bracia Koral będzie kultowy artysta - muzyk pan Zbigniew Wodecki. Przygotowaliśmy spektakularną kampanię reklamową ATL i BTL oraz szeroką gamę materiałów POS. Naturalnie poza wsparciem sprzedaży od strony marketingowej firma Koral proponuje atrakcyjne warunki współpracy w kwestii handlowej – podkreśla też Mariusz Jurek.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 010) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH