Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

PPL Koral: Mimo kapryśnej pogody w branży lodów wciąż dominuje optymizm (wywiad)

Tegoroczny sezon jest nieco bardziej wymagający dla branży lodów niż wyjątkowo łaskawy ubiegłoroczny, ze względu na kapryśność pogody i okresy cieplejsze oraz chłodniejsze pojawiające się na zmianę. Pogoda jest w tym roku kapryśna, ale zdecydowanie wciąż dominuje optymizm - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

PPL Koral: Mimo kapryśnej pogody w branży lodów wciąż dominuje optymizm (wywiad)
fot. za braciakoral.pl

Jak zaczął się sezon letni dla PPL Koral?

W tym roku sezon zaczął się dosyć wcześnie i rzeczywiście wiosna przyszła jeszcze w marcu, weekendy były bardzo ciepłe, a to sprzyjało dobremu otwarciu sprzedaży.  Pomógł również zeszłoroczny sezon, który był wyjątkowy, jeżeli chodzi o sprzedaż, szczególnie w tych wakacyjnych miesiącach, ale również w długości jego trwania i dobrej aurze pogodowej, bo jeszcze w ciepłym wrześniu sprzedaż utrzymywała się na bardzo wysokim poziomie.  Te okoliczności miały wpływ również na początek tegorocznego sezonu, bowiem ciepły wrzesień spowodował, że hurtownie opróżniły swoje magazyny i na początku nowego sezonu kupowały dużo więcej, bo nie musiały pozbywać się towarów z zeszłego roku. Plany rekordowej majówki w tym roku pokrzyżowała nam jednak gorsza pogoda w kwietniu i maju, czyli w czasie pierwszych urlopowych dni Polaków. Aby wyjść obronną ręką i utrzymać wysoką sprzedaż, a także entuzjastyczne nastroje sprzedawców, wprowadziliśmy dodatkowe niestandardowe akcje specjalne i promocje, które wyrównały wahania pogodowe. Jednak gorszą majówkę zdecydowanie wynagrodził nam czerwiec, który okazał się być rekordowym miesiącem w 40 letniej historii PPL Koral.

Sprzedawcy bardzo dobrze przyjęli nasze tegoroczne nowości i mimo, że wciąż pytają o nasze kultowe pozycje to dużo chętniej niż kilka lat wstecz są otwarci i zamawiają nowe linie lodów i nowe, często ekstrawaganckie kompozycje smakowe. Kluczowa będzie jednak jak co roku oczywiście pogoda – piękna i upalna końcówka wakacji przyniesie na pewno mocny skok sprzedaży lodów impulsowych, a bardziej pochmurna i chłodniejsza sprawi, że zwiększy się sprzedaż lodów familijnych na co również jesteśmy przygotowani. Ponieważ oferta firmy Koral dzięki dwóm naszym markom z rożnych segmentów jest absolutnie kompletna.

Jak wpływa na sprzedaż firmy zmienna pogoda – upały na przemian z chłodami?

Ubiegły rok był zdecydowanie wyjątkowy i łaskawy jeżeli chodzi o pogodę, która pozwoliła nam pobić kolejne rekordy sprzedaży. Tegoroczny sezon jest nieco bardziej wymagający właśnie ze względu na kapryśność pogody i okresy cieplejsze oraz chłodniejsze pojawiające się na zmianę. Pokazał to już zimniejszy maj i ciepły czerwiec, który był rekordowy w historii firmy.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    Piotr Gąsiorowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.74.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.