Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

PPL Koral przygotował ofertę dla klientów z dużych i średnich miast

- Ze względu na szybko zmieniające się potrzeby i nawyki konsumentów z dużych miast, planując wprowadzenie nowej linii produktowej lub smakowej, szczegółowo analizujemy najnowsze trendy i dostosowujemy naszą ofertę do zmieniającej się rzeczywistości – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. – Efektem tego są m.in. tegoroczne nowości Grand Gold Mint, Orange i Coconut oraz lody w kubku Ice Coffee.

PPL Koral przygotował ofertę dla klientów z dużych i średnich miast
fot. materiały prasowe

Ice Coffee to kubek 220 ml wypełniony pysznymi, aromatycznymi lodami kawowo-śmietankowymi. To propozycja dla wszystkich, którzy kochają smak kawy i chcę się nim cieszyć również w mrożonej wersji, zwłaszcza w sezonie letnim, kiedy temperatury pozwalają tylko na picie greckiej Frappe lub Starbucks'owej Frappuccino (czyli połączenia Frappe i Cappuccino).

– Inspiracją do powstania lodów "Ice Coffee" marki Koral jest ogromna popularność naszych "Lodów koktajlowych" w kubkach - mówi Piotr Gąsiorowski. - Kubek Cappuccino, oprócz smaku lodów, wyróżnia się minimalistycznym designem opakowania, który nawiązuje do modnej, hipsterskiej estetyki i życia w wielkim mieście. To lody, które można kupić i zjeść w biegu: w tramwaju, na ulicy. Dodatkowym atutem jest fakt, iż nie trzeba pamiętać o zabraniu z punktu sprzedaży łyżeczki czy patyczka. Pod wieczkiem kubka lodów Cappuccino znajduje się funkcjonalny gadżet, składana łyżeczka, którą po użyciu można wykorzystać ponownie np. do jogurtu czy innych deserów zabieranych do szkoły, na uczelnię czy na plażę – dodaje Piotr Gąsiorowski.

Popularne lody na patyku Grand, w nowym opakowaniu, oraz Grand Gold, w nowych wersjach smakowych, to oferta premium, skierowana do wszystkich zapracowanych i zabieganych mieszkańców, zwłaszcza dużych i średnich miast, szukających chwili przyjemności i wytchnienia. Kampania reklamowa spotu Grand Gold oraz zakończony w czerwcu Wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile” sprawiły, że lody Grand znalazły się na 2 miejscu w rankingu najlepiej sprzedających się lodów producenta z Nowego Sącza w tym sezonie. 

Następnym produktem z portfolio marki Koral, powstałym z myślą o wspomnianej grupie docelowej, przeznaczonym dla osób z nietolerancją cukru mlecznego, są lody Freely. – To lody śmietankowo-czekoladowe, w kubeczkach o objętości 150 ml. To kolejny produkt w naszej ofercie, po lodach sorbetowych, który mogą spożywać osoby uczulone na laktozę lub osoby testujące dietę bez laktozy, których jest coraz więcej – mówi Piotr Gąsiorowski.

Popularnymi lodami, które można przekąsić w biegu, nawet w środkach komunikacji miejskiej, są również lody Koral w tubce-niekapce: Solo i Squizzy Freezy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    lody Koral RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.