Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PPL Koral zaprezentował nowości na sezon 2018, stawia na marki Grand i Lodowa finezja

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-03-2018, 09:47
PPL Koral zaprezentował nowości na sezon 2018, stawia na marki Grand i Lodowa finezja
fot. materiały prasowe

Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok. Koral stawia na markę Grand i Lodowa finezja.

– Rok 2018 będzie rokiem Granda – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

– Cechy produktu, takie jak: specjalnie skomponowana dla tej linii czekolada, wyborne bakalie, pyszny sos i nowe opakowania, oraz konkurs konsumencki i spektakularna kampania reklamowa w kanałach ATL i BTL sprawią, że lody Grand będą prawdziwą gwiazdą sezonu wiosna-lato – dodaje.

Z końcem marca rozpocznie się kampania reklamowa lodów Grand, w ramach której w telewizji, internecie oraz radiu emitowany będzie nowy spot lodów Grand Gold. Na początek kwietnia zaś planowany jest konkurs konsumencki „Grand Błogie chwile”, który dotyczył będzie lodów Grand oraz Grand Gold. Konkurs wsparty będzie kampanią w Internecie i materiałami POS. Wśród nowych smaków Grandów znajdą się: Grand Panna Cotta, Grand Gold Mint, Grand Gold Orange oraz Grand Gold Snack Coconut.

Kolejną nowością z półki premium będzie Lodowa finezja w opakowaniach familijnych o objętości netto 1L. PPL Koral podaje, że Lodowa finezja to deser z najlepszej jakości śmietanką, ze 100% polskimi owocami oraz wyborną czekoladą. Lodowy deser dostępny będzie w czterech smakach z owocami oraz w odsłonie z czekoladą belgijską.

Oferta lodów impulsowych Koral, oprócz nowych smaków Grandów, powiększy się o: Rożka śmietankowego z sosem porzeczkowym, Rollera o smaku gumy balonowej, Łaciatych w czekoladzie na patyku oraz Świderka kolor. Zupełnie nowym produktem będzie Ice Coffee o smaku cappuccino, w wygodnym, komplementarnym opakowaniu ze składaną łyżeczką.

Sprzedaż lodów Koral wsparta będzie kampanią reklamową spotu, skierowanego do młodzieży oraz działaniami w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Markę Bracia Koral- Lody jak dawniej promować będzie spot o rodzinnym, zgodnym ze strategią marki, charakterze.

Przedstawienie nowej oferty brandów, planów mediowych, warunków handlowych na 2018 rok oraz degustacja nowości miały miejsce podczas uroczystego otwarcia sezonu, zorganizowanego dla kluczowych kontrahentów z rynku tradycyjnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane