REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes A.Blikle: Jesteśmy w trakcie odświeżania wizerunku i oferty

  • Autor: Paulina Bełżecka, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-07-2013, 12:42
Prezes A.Blikle: Jesteśmy w trakcie odświeżania wizerunku i oferty
Mark Forkun, prezes A.Blikle; fot. ŻelaznaStudio

Firma A.Blikle odświeża swój wizerunek, a także ofertę produktową. W ramach tych działań, firma zmienia wnętrza swoich kawiarni. Prezes spółki Mark Forkun podkreśla, że nie planuje zbyt radykalnych zmian. Chce utrzymać tych klientów, których ma, a jednocześnie pozyskać nowych.

REKLAMA
Jak tłumaczy Mark Forkun, marka A.Blikle kojarzy się z tradycją i "przyjazną elegancją", a tradycja z kolei kojarzy się z wartościami, takimi jak np. rodzina. - Nasze badania mówią jednoznacznie, że marka jest bardzo ceniona, natomiast musimy ją odświeżyć pod kątem oferty produktowej. Jesteśmy w trakcie tych dużych zmian, wprowadzamy wiele nowości - tłumacza Mark Forkun.

Badania przeprowadzone przez firmę pokazało, że Polacy chcą kupować to co polskie, to co oparte o zdrowe składniki i wyprodukowane w sposób rzemieślniczy. Natomiast firma AbLikle, jak podkreśla prezes, wszystkie produkty - ciastka, pralinki, lody, ciasteczka - wytwarza ręcznie z naturalnych surowców. - Nie ma innej firmy na polskim rynku, która robi takie produkty w sposób rzemieślniczy - mówi Mark Forkun.

A.Blikle rozpoczęła pod koniec maja prace nad procesem "smart price pointing". - Chodzi nam o to, by dostosować cenę do oferty. Kolejnym elementem tego procesu będzie odświeżenie wizerunku. Są to duże zmiany, nad którymi pracujemy, rozmawiamy już z architektami nad zmianą wystroju wnętrz. Już zmieniła się karta dań w naszych kawiarniach, w których oferta jest wynikiem naszych badań - wymienia prezes.

Natomiast logo firmy pozostanie bez zmian. Choć, jak przyznaje prezes, firma zamówiła odświeżenie wersji logo i otrzymała propozycje bardziej nowoczesnych wersji logo. - Propozycje były ciekawe, ale według mnie, to nie jest w tej chwili najważniejsze - mówi Mark Forkun.

Proces odświeżania wizerunku i wnętrz kawiarni potrwa około dwóch lat. Prace nad modernizacją kawiarni ruszą od września. Na początku będą to pilotażowe zmiany, będące efektem badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę.

- Chciałbym podkreślić, że nie planujemy radykalnych zmian, bo marka istnieje ponad 140 lat. Chcemy utrzymać tych klientów, których mamy i zachęcić ich do dalszych zakupów, a jednocześnie chcemy pozyskać nowych - mówi Mark Forkun.

Ponadto, A.Blikle nie wyklucza debiutu giełdowego za kilka lat. Choć, jak podkreśla prezes firmy, decyzja nie została jeszcze podjęta.
- Dla wspólników bardzo ważne jest to, aby firma w przeciągu 4 - 5 lat znalazła się w sytuacji, która pozwoli na kolejny krok w rozwoju - mówi Mark Forkun.

Jego zdaniem, za wcześnie jest by mówić o tym, czy tym krokiem będzie debiut na giełdzie. - Budujemy silny zespół, który pozwoli nam na taką możliwość - mówi.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH