Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes A.Blikle: Jesteśmy w trakcie odświeżania wizerunku i oferty

  • Autor: Paulina Bełżecka, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-07-2013, 12:42
Prezes A.Blikle: Jesteśmy w trakcie odświeżania wizerunku i oferty
Mark Forkun, prezes A.Blikle; fot. ŻelaznaStudio

Firma A.Blikle odświeża swój wizerunek, a także ofertę produktową. W ramach tych działań, firma zmienia wnętrza swoich kawiarni. Prezes spółki Mark Forkun podkreśla, że nie planuje zbyt radykalnych zmian. Chce utrzymać tych klientów, których ma, a jednocześnie pozyskać nowych.

Jak tłumaczy Mark Forkun, marka A.Blikle kojarzy się z tradycją i "przyjazną elegancją", a tradycja z kolei kojarzy się z wartościami, takimi jak np. rodzina. - Nasze badania mówią jednoznacznie, że marka jest bardzo ceniona, natomiast musimy ją odświeżyć pod kątem oferty produktowej. Jesteśmy w trakcie tych dużych zmian, wprowadzamy wiele nowości - tłumacza Mark Forkun.

Badania przeprowadzone przez firmę pokazało, że Polacy chcą kupować to co polskie, to co oparte o zdrowe składniki i wyprodukowane w sposób rzemieślniczy. Natomiast firma AbLikle, jak podkreśla prezes, wszystkie produkty - ciastka, pralinki, lody, ciasteczka - wytwarza ręcznie z naturalnych surowców. - Nie ma innej firmy na polskim rynku, która robi takie produkty w sposób rzemieślniczy - mówi Mark Forkun.

A.Blikle rozpoczęła pod koniec maja prace nad procesem "smart price pointing". - Chodzi nam o to, by dostosować cenę do oferty. Kolejnym elementem tego procesu będzie odświeżenie wizerunku. Są to duże zmiany, nad którymi pracujemy, rozmawiamy już z architektami nad zmianą wystroju wnętrz. Już zmieniła się karta dań w naszych kawiarniach, w których oferta jest wynikiem naszych badań - wymienia prezes.

Natomiast logo firmy pozostanie bez zmian. Choć, jak przyznaje prezes, firma zamówiła odświeżenie wersji logo i otrzymała propozycje bardziej nowoczesnych wersji logo. - Propozycje były ciekawe, ale według mnie, to nie jest w tej chwili najważniejsze - mówi Mark Forkun.

Proces odświeżania wizerunku i wnętrz kawiarni potrwa około dwóch lat. Prace nad modernizacją kawiarni ruszą od września. Na początku będą to pilotażowe zmiany, będące efektem badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę.

- Chciałbym podkreślić, że nie planujemy radykalnych zmian, bo marka istnieje ponad 140 lat. Chcemy utrzymać tych klientów, których mamy i zachęcić ich do dalszych zakupów, a jednocześnie chcemy pozyskać nowych - mówi Mark Forkun.

Ponadto, A.Blikle nie wyklucza debiutu giełdowego za kilka lat. Choć, jak podkreśla prezes firmy, decyzja nie została jeszcze podjęta.
- Dla wspólników bardzo ważne jest to, aby firma w przeciągu 4 - 5 lat znalazła się w sytuacji, która pozwoli na kolejny krok w rozwoju - mówi Mark Forkun.

Jego zdaniem, za wcześnie jest by mówić o tym, czy tym krokiem będzie debiut na giełdzie. - Budujemy silny zespół, który pozwoli nam na taką możliwość - mówi. Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 761) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH