Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Prezes firmy Mars: trzeba naprawić zepsuty silnik globalnego biznesu, czyli łańcuch dostaw

Prezes firmy Mars Incorporated, Grant F. Reid, zwracając się do Zgromadzenia Ogólnego ONZ oraz uczestników Tygodnia Klimatycznego w Nowym Jorku, stwierdził, że silnik globalnego biznesu – jego łańcuch dostaw – popsuł się, a do naprawy konieczna jest międzybranżowa współpraca o charakterze transformacyjnym.

Prezes firmy Mars: trzeba naprawić zepsuty silnik globalnego biznesu, czyli łańcuch dostaw
Grant Reid, prezes firmy Mars Incorporated fot. za linkedin.com

Stwierdził, że realizacja celów zrównoważonego rozwoju oraz porozumienia paryskiego wymaga szerszego spojrzenia z uwzględnieniem wpływu na społeczeństwo i środowisko, daleko wykraczającego poza bezpośrednią działalność.

Mówił, że biznes potrzebuje „zmiany o charakterze transformacyjnym”, aby stawić czoła najpilniejszym zagrożeniom, przed którymi staje nasza planeta i ludzie. Reid stwierdził, że nigdy wcześniej na przemyśle nie ciążyła taka odpowiedzialność.

- Jeżeli mamy pomóc w realizacji celów uzgodnionych w Paryżu, a także Celów Zrównoważonego Rozwoju wyznaczonych przez ONZ, musi dojść do znaczącej zmiany. Choć wiele firm pracuje nad tym, aby osiągnąć większe zrównoważenie, dotychczasowe postępy w tej dziedzinie są zupełnie niewystarczające – powiedział Grant F. Reid.

- Firma Mars prowadzi działalność biznesową od czterech pokoleń. Jedynym sposobem aby prowadzić ją przez kolejne pokolenia, jest wprowadzenie nowego sposobu działania, który zapewni dobrą kondycję naszej planecie, a ludziom w naszych rozbudowanych łańcuchach dostaw możliwość prosperowania. Musimy ze sobą współpracować, ponieważ silnik globalnego biznesu – jego łańcuch dostaw – popsuł się, a do naprawy konieczna jest międzybranżowa współpraca o charakterze transformacyjnym – dodał.

Mars zainwestuje blisko 1 miliard dolarów w ramach Sustainable in a Generation Plan”(Planu Zrównoważonego Rozwoju w Jednym Pokoleniu), który przeciwdziała m.in. zmianom klimatycznym, ubóstwu w łańcuchach dostaw oraz kurczeniu się zasobów.

Grant F. Reid wspomniał, że starając się rozwiązać, m.in. problem emisji gazów cieplarnianych, wiele firm, w tym Mars, dokonało znacznych postępów jeżeli chodzi o oddziaływanie ich własnych fabryk, ale nie zrobiło wystarczających postępów w swoich szerszych łańcuchach dostaw. Dodał, że za wysiłkami na rzecz zlikwidowania ubóstwa oraz przestrzegania praw człowieka w globalnym łańcuchu dostaw stoją dobre intencje, ale podjęte działania nie przyniosły jeszcze zadowalających postępów.

- Dane i łączność w komunikacji pomagają nam w rokrocznym poszerzaniu wiedzy na temat naszego oddziaływania. Dzisiaj wiedza o klimacie jest jednoznaczna i lepiej niż kiedykolwiek wcześniej rozumiemy wyzwania środowiskowe w naszym łańcuchu dostaw. Z tą wiedzą nie ma już wątpliwości, że skala działań interwencyjnych musi być znacznie większa – nadszedł moment, w którym biznes musi ponownie ocenić swoją rolę i odpowiedzialność w obliczu faktów - powiedział.

1 mld USD na inwestycje w Sustainable in a Generation Plan

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Grant Reid RSS ALERT    /    Mars RSS ALERT    /    Mars Polska RSS ALERT    /    łańcuch dostaw RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.38.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.