Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Prezes Mondelez: Będziemy dalej pracować nad dystrybucją naszych kluczowych marek

Sklepy nie są „z gumy’ i nie potrzebują od nas np. 25 smaków czekolady Milka, tylko od 5. do 7. najpopularniejszych. Naszą rolą jest podpowiedzieć właścicielom sklepów, na które smaki mają postawić, aby uniknęli przypadkowych wyborów, bo mogą wówczas stracić możliwy potencjał sprzedaży – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Janusz Idczak, prezes Mondelez w Polsce.

Prezes Mondelez: Będziemy dalej pracować nad dystrybucją naszych kluczowych marek
Janusz Idczak, prezes Mondelez w Polsce fot. materiały prasowe

Janusz Idczak wśród celów na 2019 rok wymienił dystrybucję kluczowych marek Mondelez na polskim rynku.

– Bardzo istotna jest dla nas dystrybucja naszych kluczowych marek. Odnotowujemy tu dużą poprawę, ale będziemy jeszcze nad tym pracować. Sklepy nie są „z gumy’ i nie potrzebują od nas np. 25 smaków czekolady Milka, tylko od 5. do 7. najpopularniejszych. Naszą rolą jest podpowiedzieć właścicielom sklepów, na które smaki mają postawić, aby uniknęli przypadkowych wyborów, bo mogą wówczas stracić możliwy potencjał sprzedaży. Mój zespół już wykonał super pracę, jeśli chodzi o dystrybucję kluczowych smaków poszczególnych marek w większości sklepów w Polsce, ale zawsze jest pole do poprawy – tłumaczył.

Prezes odniósł się także do innowacyjnych rozwiązań w Mondelez.

– Na pewno naszym innowacyjnym rozwiązaniem jest inwestycja w segment gum i wprowadzenie na rynek gumy Halls. Bardzo duży nacisk położyliśmy na rynek tradycyjny, bo jest to 55 proc. rynku gum i cukierków w Polsce, w przeciwieństwie do wielu innych segmentów, w których hipermarkety i dyskonty są głównym rynkiem. Gumy to produkty impulsowe, które stanowią przedmiot codziennego zakupu, dlatego postawiliśmy na bardzo dużą dystrybucję w tym obszarze, a przygotowana przez nas kampania mocno napędziła konsumpcję. Postawiliśmy na sampling, czyli daliśmy konsumentom możliwość spróbowania naszych gum Halls w ilości milionów próbek. Moim zdaniem są one najlepszej jakości produktem na rynku, ponieważ powstają w innowacyjnym procesie produkcji dającym całkowicie inny efekty smakowy – ocenił.

– Drugim innowacyjnym produktem, który wprowadziliśmy, była czekolada Milka Oreo sandwich. Takiego produktu wcześniej nie było na rynku. Dzięki temu rodzina Milka Oreo powiększyła się, a sam produkt okazał się naszym kolejnym bestsellerem – dodał. 

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Prezes Mondelez: Szukamy sposobów na innowacyjne podejście do produktów (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Janusz Idczak RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    gumy RSS ALERT    /    Halls RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT    /    Oreo RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.82.52.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.