Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Prezes Mondelez: Choco Bakery to prężnie rozwijająca się kategoria i z pewnością będziemy iść w tym kierunku

Planujemy łączyć ze sobą różne inne nasze smaki w większe opakowania i szukamy sposobów na innowacyjne podejście do produktów, które możemy zaoferować naszym konsumentom – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Janusz Idczak, prezes Mondelez w Polsce.

Prezes Mondelez: Choco Bakery to prężnie rozwijająca się kategoria i z pewnością będziemy iść w tym kierunku
Janusz Idczak, prezes Mondelez w Polsce fot. materiały prasowe

Janusz Idczak w rozmowie z portalem wskazał trendy obecne na rynku słodyczy.

– Trendem, który stał się popularny w wielu krajach, w tym w Polsce, jest podjadanie. Mogą to być pojedyncze cukierki lub paluszki. Do naszego portfolio wprowadzamy produkt w opakowaniu 75 gr pod markami Milka i Oreo. Będzie to produkt, którego można sporo zjeść, a przy tym człowiek nie czuję się winny. Istotna jest tutaj także funkcjonalność. Na rynek będziemy wprowadzać produkt z początkiem 2019 roku – ocenił prezes.

– Innym trendem jest łączenie ciastek i czekolady, tak jak u nas Milka i Oreo, co jest obecnie powielane przez naszych konkurentów. Natomiast takie miksy są fajnym trendem, ponieważ konsumenci dostają możliwość skosztowania różnych marek jednocześnie – kontynuował.

– Kolejną rzeczą jest przywiązywanie coraz większej uwagi ze strony konsumentów do jakości produktów. Owszem, czekolada Milka za 3 zł lub trochę więcej dla niektórych może być za droga i wybiorą inną tańszą za 1.99 zł, ale jest spore grono, które przechodzi na wyższy poziom i wybiera lepszą jakość. Konsumenci zamiast zjeść dużo taniego produktu, wolą zjeść trochę mniej, ale dobrej jakości produktu, którego smak człowiek zapamięta na dłużej niż kilka sekund – dodał.

W 2018 roku pojawił się miks czekolady Milka z ciastkami Oreo. Patrząc na wymienione trendy, możemy spodziewać się kolejnych podobnych rozwiązań produktowych w ofercie Mondelez.

– Choco Bakery to prężnie rozwijająca się kategoria i z pewnością będziemy iść w tym kierunku. Natomiast chcemy stawiać nasze kroki jeszcze dalej. Planujemy łączyć ze sobą różne inne nasze smaki w większe opakowania i szukamy sposobów na innowacyjne podejście do produktów, które możemy zaoferować naszym konsumentom – podsumował Janusz Idczak. 

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Prezes Mondelez: Szukamy sposobów na innowacyjne podejście do produktów (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Janusz Idczak RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT    /    Oreo RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.