Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Mondelez Polska: Musimy mieć produkty skierowane do "nowego konsumenta"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-06-2016, 12:58
Prezes Mondelez Polska: Musimy mieć produkty skierowane do
Zoltan Novak, prezes zarządu Mondelez Polska. fot. Piotr Waniorek/Żelaznastudio

- Konsumenci coraz częściej poszukują zdrowszych produktów o większej zawartości składników odżywczych, a także słodyczy 'on the go': w mniejszych opakowaniach i łatwych do spożycia "w biegu". Są to dla nas kluczowe trendy w procesie opracowywania nowych produktów - mówi Zoltán Novák, prezes Mondelez Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Zoltán Novák z optymizmem patrzy na perspektywy rozwoju rynku słodyczy w Polsce. Jak przyznał, największy wzrost notują obecnie czekolada i ciastka. 

- Kategorie takie jak tabliczki czekolady, herbatniki czy wafle cechują się dużą zmiennością, ale w Polsce, pomimo drobnych wahań, w dłuższym okresie przewidujemy ich wzrost, dlatego będziemy je rozwijać w przyszłości - dodaje.

Prezes Mondelez Polska zauważa też, że na rynku słodyczy silnie zaznaczają się nowe trendy.

- Coraz częściej konsumenci poszukują zdrowszych produktów o większej zawartości składników odżywczych. Widzimy to na przykładzie naszej marki Belvita, która notuje duże wzrosty sprzedaży. Konsumenci szukają również produktów 'on the go', dostępnych w mniejszych opakowaniach, które mogą zabrać ze sobą i zjeść "w  biegu", uzupełniając w ten sposób zapotrzebowanie energetyczne organizmu - dodaje.

Zoltán Novák przyznał, że opracowywane przez Mondelez nowe produkty mają być odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się zwyczaje konsumpcyjne.

- Sposób, w jaki ludzie jedzą słodycze się zmienia. Optymistyczne zakładam, że nowe trendy wpłyną na wzrost całego rynku słodyczy, czego symptomy można zaobserwować już teraz. Musimy mieć produkty skierowane do "nowego konsumenta", które będą zarazem odpowiedzią na aktualne trendy sprzedażowe - dodał prezes Mondelez Polska.

Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, obecną na rynku od 1992 roku. Oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3300 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Zmartwiony 04-07-2016, 07:47:
Mam w zwyczaju zaczynać dzień od 3bita i herbaty. Może nie jest to zdrowe ale to moja sprawa. Diś otwieram nowego, mniejszego jakby 3bita o opływowym kształcie. Ledwo zjadłem. To już nie jest 3bit. Ohydne. Jak można pod ta samą nazwą zacząć sprzedawać cos innego? Jeden klient mniej, nawyki trzeba zmienić.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 961) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.