REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Mondelez Polska: Musimy mieć produkty skierowane do "nowego konsumenta"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-06-2016, 12:58
Prezes Mondelez Polska: Musimy mieć produkty skierowane do
Zoltan Novak, prezes zarządu Mondelez Polska. fot. Piotr Waniorek/Żelaznastudio

- Konsumenci coraz częściej poszukują zdrowszych produktów o większej zawartości składników odżywczych, a także słodyczy 'on the go': w mniejszych opakowaniach i łatwych do spożycia "w biegu". Są to dla nas kluczowe trendy w procesie opracowywania nowych produktów - mówi Zoltán Novák, prezes Mondelez Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

REKLAMA

Zoltán Novák z optymizmem patrzy na perspektywy rozwoju rynku słodyczy w Polsce. Jak przyznał, największy wzrost notują obecnie czekolada i ciastka. 

- Kategorie takie jak tabliczki czekolady, herbatniki czy wafle cechują się dużą zmiennością, ale w Polsce, pomimo drobnych wahań, w dłuższym okresie przewidujemy ich wzrost, dlatego będziemy je rozwijać w przyszłości - dodaje.

Prezes Mondelez Polska zauważa też, że na rynku słodyczy silnie zaznaczają się nowe trendy.

- Coraz częściej konsumenci poszukują zdrowszych produktów o większej zawartości składników odżywczych. Widzimy to na przykładzie naszej marki Belvita, która notuje duże wzrosty sprzedaży. Konsumenci szukają również produktów 'on the go', dostępnych w mniejszych opakowaniach, które mogą zabrać ze sobą i zjeść "w  biegu", uzupełniając w ten sposób zapotrzebowanie energetyczne organizmu - dodaje.

Zoltán Novák przyznał, że opracowywane przez Mondelez nowe produkty mają być odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się zwyczaje konsumpcyjne.

- Sposób, w jaki ludzie jedzą słodycze się zmienia. Optymistyczne zakładam, że nowe trendy wpłyną na wzrost całego rynku słodyczy, czego symptomy można zaobserwować już teraz. Musimy mieć produkty skierowane do "nowego konsumenta", które będą zarazem odpowiedzią na aktualne trendy sprzedażowe - dodał prezes Mondelez Polska.

Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, obecną na rynku od 1992 roku. Oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3300 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Zmartwiony 04-07-2016, 07:47:
Mam w zwyczaju zaczynać dzień od 3bita i herbaty. Może nie jest to zdrowe ale to moja sprawa. Diś otwieram nowego, mniejszego jakby 3bita o opływowym kształcie. Ledwo zjadłem. To już nie jest 3bit. Ohydne. Jak można pod ta samą nazwą zacząć sprzedawać cos innego? Jeden klient mniej, nawyki trzeba zmienić.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH