Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Prezes SM Jogo: Spożycie lodów na jesieni i w zimie nie rośnie

Zainteresowanie lodami familijnymi na rynku polskim rośnie, ale nie tak, jak przewidywano. Nie sprawdziły się także prognozy dotyczące gwałtownego wzrostu spożycia lodów. Polacy nada sięgają po lody głównie wtedy, kiedy jest gorąco - mówi prezes SM Jogo Krzysztof Jankowski.

Prezes SM Jogo: Spożycie lodów na jesieni i w zimie nie rośnie
Prezes SM Jogo Krzysztof Jankowski. Fot. PTWP

Autor: portalspozywczy.pl, PB
Data: 04-07-2013, 15:28

- Staramy się zapewnić na rynku szeroką gamę produktów, jednak na razie polski rynek reaguje najlepiej na lody tzw. impulsowe. Zainteresowanie lodami familijnymi rośnie, ale nie tak, jak przewidywano. W latach 90-tych prognozowano, że w Polsce nastąpi gwałtowny wzrost spożycia lodów, porównywano nas do krajów Skandynawii, czy Rosji. Te prognozy nie spełniły się - mówi Krzysztof Jankowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Jego zdaniem, tak wysokiego spożycia lodów jak np. w Rosji, w Polsce jeszcze długo nie będzie. - Polacy sięgają po lody wtedy, kiedy robi się gorąco. Przyzwyczajenia społeczeństw trudno jest zmienić - tłumaczy.

Zwraca on uwagę, że co prawda, z roku na rok wzrasta udział lodów familijnych, w większych opakowaniach, ale spożycie w okresie jesienno - zimowym nadal nie. - Dla lodów impulsowych, graniczną datą, która wyznacza koniec sezonu lodowego w Polsce jest 15 sierpnia. Po tej dacie gwałtownie spada sprzedaż lodów - mówi Krzysztof Jankowski.

Przeczytaj także:

Prezes SM Jogo: Postawiliśmy na lody, choć rynek jest trudny

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Jankowski RSS ALERT    /    Jogo  RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    produkty impulsowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.74.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.