Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Prezes ZPC Bałtyk: Potencjał rynku słodyczy tkwi w nowych obszarach

Producenci słodyczy w Polsce muszą poszukiwać nowych obszarów do rozwoju, a potencjał rynku tkwi m.in. w słodyczach podarunkowych, ciekawych nowych pomysłach, a także słodyczach wpisujących się w powszechnie obecny już trend żywności funkcjonalnej i zdrowej żywności – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz, prezes Zakładów Przemysłu Cukierniczego Bałtyk.

Prezes ZPC Bałtyk: Potencjał rynku słodyczy tkwi w nowych obszarach
Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk fot. ZPC Bałtyk

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 01-09-2016, 12:42

- Każdy z producentów poszukuje nowych obszarów posiadających duży potencjał do rozwoju. Wzrost świadomości konsumentów i ich zainteresowań żywieniowych spowodował rozwój trendu żywności funkcjonalnej zawierającej wartość dodaną w postaci np. witamin czy magnezu. Bardzo mocno zaznaczyliśmy nasz udział w tym trendzie dostarczając w tym roku na rynek cukierki „Dulio Vita” zawierające witaminy A, C i E oraz „Dulio Choco Feel” zawierające magnez. Bardzo szybko stały się one popularne zwłaszcza wśród osób lubiących aktywnie spędzać czas, uprawiających sport i tych, które funkcjonują w stresowych sytuacjach. W tym obszarze rynku obserwujemy także zainteresowanie słodyczami bezcukrowymi i bezglutenowymi - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz.

- Z pewnością ciekawą tendencją jest także rosnące zainteresowanie klientów produktami lokalnymi, pochodzącymi z określonego regionu, które mają swój klimat, historię i charakter. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę z gdańską artystką malarką Magdą Benedą, której obrazy pt. „Popatrz na Gdańsk” i „Zachwyć się Trójmiastem” trafiły na opakowania naszych pralinek. W ten sposób „opakowane” słodycze niemalże natychmiast stały się hitem. Wiele osób kupowało je jako słodką pamiątkę z Gdańska albo na prezent dla bliskich czy znajomych – dodaje.

- Postanowiliśmy nadal rozwijać segment słodyczy podarunkowych i w sierpniu wprowadziliśmy na rynek pralinki z serii „Tesori”, które idealnie pasują na wyjątkowy, słodki upominek - mówi również Konrad Mickiewicz.

Mówi też, że receptą na sukces ZPC Bałtyk są też m.in. wyroby z czekolady czy ciekawe pomysły na nowe produkty.

-  Z pewnością na rynku słodyczy „królewskie” miejsce zawsze należy się czekoladzie. Od wielu lat tworzymy czekolady i od wielu lat cieszą się one nieustającym zainteresowaniem. Sami wytwarzamy masy czekoladowe, a do tego stosujemy zawsze nasze własne, tradycyjne receptury. To właśnie dzięki temu osiągamy ten typowy dla „Bałtyku”, a jednocześnie charakterystyczny dla regionu smak czekolady. Można powiedzieć, że to nasza „receptura” na sukces – mówi również prezes ZPC Bałtyk.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek słodyczy w Polsce RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    cukierki RSS ALERT    /    słodycze funkcjonalne RSS ALERT    /    ZPC Bałtyk RSS ALERT    /    Konrad Mickiewicz RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Alicja Kubiak hurtum.pl 2016-09-02 09:26:55
    Podpowiadamy jeszcze e-commerce jako sposób dotarcia do klienta i to przede wszystkim w kanale hurtowym. E-commerce w kanale hurtowym uprasza sam proces składania zamówień, ale również pozwala na kontakt z końcowym klientem hurtowym, poznanie nawyków zakupowych i ciągłe śledzenie oczekiwań klientów. Zapraszamy do rejestracji i zaofertowania produktów na hurtum.pl.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.