Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Producent przekąsek DayUp chce wchodzić w nowe kategorie

- W bieżącym roku chcemy zaskoczyć rynek wejściem w zupełnie nowe kategorie. Nie chcąc zdradzać szczegółów mogę tylko powiedzieć, że jako challanger, zmieniający zasady gry, zawsze myślimy niestandardowo i oferujemy innowacyjne produkty w każdej kategorii w którą celujemy - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl, Bartosz Ponikło, dyrektor ds. marketingu w firmie Arteta, która jest właścicielem marki DayUp.

Producent przekąsek DayUp chce wchodzić w nowe kategorie
fot. facebook.com/dayup.eu/

- DayUp to marka ogólnodostępna w dystrybucji ogólnopolskiej. Ze względu na model biznesowy naszej firmy koncentrujemy się na budowie efektywnej dystrybucji ważonej, która pozwala nam na dotarcie do maksymalnie dużej części grupy konsumentów w rynku masowym. Wiodącymi dla nas kanałami dystrybucji są dyskonty, które poszukują innowacyjnych produktów oraz sieci w formatach proximity czy convienience dopasowane do konceptów on-the-go. Natomiast jako marka produktów szybko zbywalnych dążymy do dostępności naszych produktów w każdym segmencie i formacie handlu detalicznego - mówi Bartosz Ponikło.

W najbliższym czasie spółka zamierza przeprowadzać kolejne kampanie reklamowe marki DayUp w związku z planowanym wejściem w nowe kategorie. - W zeszłym roku relatywnie mocno zainwestowaliśmy w świadomość naszej strategicznej marki DayUp realizując 2 flighty kampanii TV oraz kampanie video. Przez ostatnie 3 lata m.in. dzięki działaniom ATL sprawiliśmy, że już ponad połowa naszej szeroko definiowanej grupy docelowej rozpoznaje markę DayUp. W tym roku stawiamy również na dalszy rozwój naszych kanałów Social Media, infuencer marketing oraz będziemy eksplorować zupełnie nowe obszary komunikacji, aby budować zaangażowanie i doświadczenie konsumentów z marką - dodaje dyrektor.

Ostatni kwartał zeszłego roku obfitował w wiele wprowadzeń nowych produktów. - Rozszerzyliśmy nasze portfolio segmentu deserów na bazie śmietanki kokosowej i pereł tapioki - DayUp Pearls o 3 nowe smaki (guava, pomarańcz-kakao i granat) oraz 3 warianty sezonowe nawiązujące do popularnych ciast: makowiec, sernik waniliowy oraz szarlotka. Wprowadziliśmy również nowy sub-brand DayUp Wake&Joy, gotowych do spożycia jaglanek na bazie śmietanki kokosowej z owocami. Są to produkty unikatowe na skalę Europejską. W bieżącym roku chcemy zaskoczyć rynek wejściem w zupełnie nowe kategorie. Nie chcąc zdradzać szczegółów mogę tylko powiedzieć, że jako challanger, zmieniający zasady gry, zawsze myślimy niestandardowo i oferujemy innowacyjne produkty w każdej kategorii w którą celujemy - komentuje.

- W Polsce ok. 1/4 konsumentów deklaruje i realizuje chęć zdrowego odżywiania się. Około jedna trzecia w ogóle się tym nie interesuje, natomiast pozostali to tacy, którzy chcieliby się zdrowo odżywiać, w coraz większym stopniu są świadomi dot. składu produktów, ale w rzeczywistości wciąż kupują i konsumują wysoko przetworzoną, technologicznie ulepszaną żywność. Ta ostatnia grupa jest bardzo istotna biznesowo, bo to ona daje możliwość wejścia z masową skalę działalności i decyduje o sukcesie w kategoriach rynku FMCG - podsumowuje Bartosz Ponikło.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bartosz Ponikło RSS ALERT    /    DayUp RSS ALERT    /    Arteta RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.86.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.