Projekt opakowania Ptasiego Mleczka nagrodzony
Projekt “Ptasie Mleczko okazjonalne” stworzony przez Czteryczwarte Brand Design, został nagrodzony w tegorocznej edycji konkursu “Art of Packaging”.
"Ptasie Mleczko okazjonalne" to specjalna linia opakowań z możliwością pełnej personalizacji. Konsument może wybierać spośród wielu wariantów grafiki, wstawiać swoje zdjęcia i dowolnie modyfikować dedykację. Wedel postanowił użyć swojego flagowego produktu do przyciągnięcia młodszej grupy konsumentów, poruszających się swobodnie w świecie internetu i zainteresowanych nowinkami.
W tym celu stworzono platformę zakupową www.ptasiemleczko.pl, na której można zamówić personalizowane Ptasie Mleczko, dopasowane m.in. do takich okazji jak imieniny, urodziny, Dzień Zakochanych, Dzień Matki czy też dowolny inny dzień, a następnie wysłać do swoich bliskich. Personalizacja polega na dodaniu zdjęcia i osobistej dedykacji do wybranego projektu. Platforma prowadzi użytkownika przez kolejne etapy zamówienia, pomaga załączyć fotografie z FB lub z komputera i podpowiada neutralne, lekkie lub zabawne teksty życzeń. Po dokonaniu płatności, kurier w ciągu kilku dni przywozi słodki prezent pod wskazany adres.
Czteryczwarte stworzyło serię 25 opakowań przeznaczonych na prezent dla znajomych, w tym na konkretne okazje, np. urodziny, imieniny, dla zakochanych. Projekty nie są adaptacją półkowej wersji, lecz stanowią lifestylowe wariacje na różne tematy, od dowcipnych po zaprojektowane w duchu świata mody. Pod względem wizualnym każdy projekt to odrębne rozwiązanie, intencją było bowiem stworzenie opakowań w różnych konwencjach.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!