Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Protein Courtyard liczy na wejście z lodami proteinowymi na rynki zagraniczne

Protein Courtyard, spółka będąca właścicielem marki lodów proteinowych Whoopy Whey, liczy, że uda jej się wejść z lodami proteinowymi na rynki zagraniczne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Jarzyna, współwłaściciel firmy Protein Courtyard.

Protein Courtyard liczy na wejście z lodami proteinowymi na rynki zagraniczne
fot. spółka

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 19-02-2018, 13:02

Spółka Protein Courtyard  będzie wystawcą na podczas wydarzenia branży spożywczo-gastronomicznej Food Show 2018 w marcu. WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

- W 2017 roku byliśmy obecni na targach w Polsce oraz na świecie, gdzie nawiązaliśmy kontakty biznesowe i liczymy, że w 2018 roku uda się z nich zebrać pierwsze plony. Tworząc markę Whoopy Whey od początku myśleliśmy globalnie i liczymy, że uda się nam wyjść z produktami poza granice naszego kraju, gdzie konsumenci oraz kupcy i hurtownicy są bardziej otwarci na produkty dietetyczne niż w Polsce – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Jarzyna.

- Liczymy na eksport i rozmawiamy z różnymi firmami, natomiast na razie nie mamy konkretów i jest to jeszcze w sferze planów i marzeń o wyjściu do krajów, które są bogatsze, a konsumpcja lodów większa np. Skandynawia, Niemcy, czy Wielka Brytania – dodaje Jacek Stokowski, który także jest współwłaścicielem firmy.

Spółka Protein Courtyard planuje też w 2018 roku rozszerzyć portfolio produktów i wyjść poza obszar lodów wprowadzając m.in. słodycze dietetyczne, a także planuje wprowadzić „najmniej kaloryczne lody w Polsce” – tylko 25 kcal, bez dodatku cukru – a premiera ma nastąpić w drugim kwartale tego roku.

Jacek Stokowski mówi też, że marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji, także do klubów fitness. Firma liczy, że 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Spółka rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Whoopy Whey, dietetyczne lody białkowe bez cukru, kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Marka została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: DoubleChocolate, Strawberry Boom, VanillaDream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz PeanutButter Love.

Od 2016 roku liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness.  Jacek Stokowski mówi, że marka w 2017 roku nawiązała współpracę m.in. z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie).

Właścicielem brandu Whoopy Whey jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielem jest Jacek Stokowski. Drugim współzałożycielem jest Marcin Jarzyna.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    lody proteinowe RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    eksport lodów RSS ALERT    /    Protein Courtyard RSS ALERT    /    Whoopy Whey RSS ALERT    /    lody Whoopy Whey RSS ALERT    /    Marcin Jarzyna RSS ALERT    /    Jacek Stokowski RSS ALERT    /    lody białkowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.175.129
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.