Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Protein Courtyard poszerza portfolio o lody niemal bez kalorii

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2018, 10:02
Protein Courtyard poszerza portfolio o lody niemal bez kalorii
fot. Protein Courtyard

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych Whoopy Whey, wprowadza na rynek kolejny produkt - najmniej kaloryczne lody na świecie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski, współzałożyciel firmy Protein Courtyard.

- Stworzyliśmy najmniej kaloryczne lody na świecie: tylko 25 kcal na porcję i to nie jest żart primaaprilisowy. Lody są bez dodatku cukru. Dzięki nim chcemy rozszerzyć portfolio produktów i bardziej otworzyć się na kanał typu convenience - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

- Lody zostaną wprowadzone do sprzedaży na przełomie kwietnia i maja – dodaje.

Spółka Protein Courtyard rozszerzyła wcześniej w tym roku portfolio produktów i wyszła poza obszar lodów wprowadzając też ciastka proteinowe.  

Whoopy Whey to dietetyczne lody białkowe bez cukru, które kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Marka została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: DoubleChocolate, Strawberry Boom, VanillaDream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz PeanutButter Love. 

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji, także do klubów fitness. Firma liczy, że 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Spółka rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Od 2016 roku liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness. Marka Whoopy Whey w 2017 roku nawiązała też współpracę m.in. z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie).

Właścicielem brandu Whoopy Whey jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielami są Jacek Stokowski i Marcin Jarzyna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dla nieznających 04-04-2018, 13:28:
Dobrze wiedzieć. Będę omijał szerokim łukiem. Wolę normalne lody niż produkty lodopodobne
  • daesh 03-04-2018, 14:25:
aromat słodzący ? czy jakiś zamiennik cukru ?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 648) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane