Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Protein Courtyard poszerza portfolio o lody niemal bez kalorii

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2018, 10:02
Protein Courtyard poszerza portfolio o lody niemal bez kalorii
fot. Protein Courtyard

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych Whoopy Whey, wprowadza na rynek kolejny produkt - najmniej kaloryczne lody na świecie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski, współzałożyciel firmy Protein Courtyard.

- Stworzyliśmy najmniej kaloryczne lody na świecie: tylko 25 kcal na porcję i to nie jest żart primaaprilisowy. Lody są bez dodatku cukru. Dzięki nim chcemy rozszerzyć portfolio produktów i bardziej otworzyć się na kanał typu convenience - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

- Lody zostaną wprowadzone do sprzedaży na przełomie kwietnia i maja – dodaje.

Spółka Protein Courtyard rozszerzyła wcześniej w tym roku portfolio produktów i wyszła poza obszar lodów wprowadzając też ciastka proteinowe.  

Whoopy Whey to dietetyczne lody białkowe bez cukru, które kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Marka została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: DoubleChocolate, Strawberry Boom, VanillaDream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz PeanutButter Love. 

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji, także do klubów fitness. Firma liczy, że 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Spółka rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Od 2016 roku liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness. Marka Whoopy Whey w 2017 roku nawiązała też współpracę m.in. z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie).

Właścicielem brandu Whoopy Whey jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielami są Jacek Stokowski i Marcin Jarzyna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dla nieznających 04-04-2018, 13:28:
Dobrze wiedzieć. Będę omijał szerokim łukiem. Wolę normalne lody niż produkty lodopodobne
  • daesh 03-04-2018, 14:25:
aromat słodzący ? czy jakiś zamiennik cukru ?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.