Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych, poszerza portfolio o ciastka proteinowe

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych Whoopy Whey, poszerza portfolio i ofertę o ciastka proteinowe. Głównym dystrybutorem on-line będzie sklep guiltfree.pl, a stacjonarnie produkty będą dystrybuowane w klubach fitness i sklepach ze zdrową żywnością – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Jarzyna, współzałożyciel firmy Protein Courtyard.

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych, poszerza portfolio o ciastka proteinowe
fot. spółka

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 06-03-2018, 10:08

Spółka Protein Courtyard  będzie wystawcą na podczas wydarzenia branży spożywczo-gastronomicznej Food Show 2018 w marcu. WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

- Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wprowadzamy na rynek nowy produkt. Obok lodów proteinowych, nasze portfolio poszerzy się o Ciastka Proteinowe Bez Dodatku Cukru – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Jarzyna.

- Produkt będzie charakteryzował się dużą zawartością białka (19g na opakowanie), będzie bez dodatku cukru oraz bez oleju palmowego. Dodatkowo postanowiliśmy dość mocno ograniczyć udział mąki pszennej na rzecz mąki orkiszowej oraz jaglanej - dodaje.

 – Chcemy dalej kontynuować swoją strategię i trafiać do osób, którym zależy na jedzeniu zdrowych rzeczy, które mogą pozytywnie wpłynąć na ich sylwetkę i samopoczucie – podkreśla też Marcin Jarzyna i dodaje, że produkt będzie dostępny w dwóch smakach: Czekolada oraz Czekolada z Żurawiną.

Jaka będzie sieć dystrybucji ciastek proteinowych?

- Sprzedaż produktu zaczniemy od miejsc, w których trafimy na świadomych konsumentów, dlatego rozpoczęliśmy współpracę z największym sklepem online w Polsce – guiltfree.pl, który będzie głównym dystrybutorem naszych produktów, jeśli chodzi o sprzedaż wysyłkową – mówi Marcin Jarzyna.

- Stacjonarną sprzedaż zaczynamy tak jak w przypadku lodów proteinowych, czyli od klubów fitness oraz sklepów ze zdrową żywnością, a gdy zbudujemy odpowiednią świadomość produktową, będziemy starali się wchodzić na rynek sprzedaży tradycyjnej, który coraz bardziej otwiera się na produkty proteinowe/bez dodatku cukru – dodaje.

Spółka Protein Courtyard zapowiadała już, że planuje w 2018 roku rozszerzyć portfolio produktów i wyjść poza obszar lodów wprowadzając m.in. słodycze dietetyczne, a także planuje wprowadzić „najmniej kaloryczne lody w Polsce” – tylko 25 kcal, bez dodatku cukru – a premiera ma nastąpić w drugim kwartale tego roku.

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    lody proteinowe RSS ALERT    /    ciastka proteinowe RSS ALERT    /    Protein Courtyard RSS ALERT    /    Whoopy Whey RSS ALERT    /    Ciastka Proteinowe Bez Cukru RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    Marcin Jarzyna RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT    /    zdrowe przekąski RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Niżej podpisany 2018-03-06 10:22:20
    Ja tam wolę normalne, po prostu smaczne lody i ciastka zamiast dziwacznych wynalazków \"ubogaconych\" w jakieś \"extradodatki\"
  • Kate 2018-03-07 13:43:47
    Lody były dla mnie hitem ubiegłego roku, mam nadzieję, że ciastka też będą pyszne :) Najfajniejsza marka dietetyczna w PL

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.