Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych, poszerza portfolio o ciastka proteinowe

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-03-2018, 10:08
Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych, poszerza portfolio o ciastka proteinowe
fot. spółka

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych Whoopy Whey, poszerza portfolio i ofertę o ciastka proteinowe. Głównym dystrybutorem on-line będzie sklep guiltfree.pl, a stacjonarnie produkty będą dystrybuowane w klubach fitness i sklepach ze zdrową żywnością – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Jarzyna, współzałożyciel firmy Protein Courtyard.

Spółka Protein Courtyard  będzie wystawcą na podczas wydarzenia branży spożywczo-gastronomicznej Food Show 2018 w marcu. WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

- Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wprowadzamy na rynek nowy produkt. Obok lodów proteinowych, nasze portfolio poszerzy się o Ciastka Proteinowe Bez Dodatku Cukru – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Jarzyna.

- Produkt będzie charakteryzował się dużą zawartością białka (19g na opakowanie), będzie bez dodatku cukru oraz bez oleju palmowego. Dodatkowo postanowiliśmy dość mocno ograniczyć udział mąki pszennej na rzecz mąki orkiszowej oraz jaglanej - dodaje.

 – Chcemy dalej kontynuować swoją strategię i trafiać do osób, którym zależy na jedzeniu zdrowych rzeczy, które mogą pozytywnie wpłynąć na ich sylwetkę i samopoczucie – podkreśla też Marcin Jarzyna i dodaje, że produkt będzie dostępny w dwóch smakach: Czekolada oraz Czekolada z Żurawiną.

Jaka będzie sieć dystrybucji ciastek proteinowych?

- Sprzedaż produktu zaczniemy od miejsc, w których trafimy na świadomych konsumentów, dlatego rozpoczęliśmy współpracę z największym sklepem online w Polsce – guiltfree.pl, który będzie głównym dystrybutorem naszych produktów, jeśli chodzi o sprzedaż wysyłkową – mówi Marcin Jarzyna.

- Stacjonarną sprzedaż zaczynamy tak jak w przypadku lodów proteinowych, czyli od klubów fitness oraz sklepów ze zdrową żywnością, a gdy zbudujemy odpowiednią świadomość produktową, będziemy starali się wchodzić na rynek sprzedaży tradycyjnej, który coraz bardziej otwiera się na produkty proteinowe/bez dodatku cukru – dodaje.

Spółka Protein Courtyard zapowiadała już, że planuje w 2018 roku rozszerzyć portfolio produktów i wyjść poza obszar lodów wprowadzając m.in. słodycze dietetyczne, a także planuje wprowadzić „najmniej kaloryczne lody w Polsce” – tylko 25 kcal, bez dodatku cukru – a premiera ma nastąpić w drugim kwartale tego roku.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kate 07-03-2018, 13:43:
Lody były dla mnie hitem ubiegłego roku, mam nadzieję, że ciastka też będą pyszne :) Najfajniejsza marka dietetyczna w PL
  • Niżej podpisany 06-03-2018, 10:22:
Ja tam wolę normalne, po prostu smaczne lody i ciastka zamiast dziwacznych wynalazków "ubogaconych" w jakieś "extradodatki"

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 558) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH