REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Przy wyborze słodyczy konsumenci kierują się bardziej smakiem niż ceną

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 06-02-2014, 11:31
Przy wyborze słodyczy konsumenci kierują się bardziej smakiem niż ceną
Rastislav Cavojsky, prezes IDC Polonia. Fot. IDC

Marki własne sieci handlowych, po okresie dynamicznego wzrostu, obecnie już nie rosną, a w niektórych kategoriach ich udział w rynku spada. Wpływ na to ma coraz większa świadomość konsumentów - ocenia Rastislav Cavojsky, prezes IDC Polonia.

REKLAMA

- Po wprowadzeniu na rynek marek własnych przez sieci handlowe mogliśmy zauważyć bardzo dynamiczny rozwój sprzedaży tych marek. Obecnie marki własne mają stabilny udział w rynku, ale już bez tendencji wzrostowej, a w niektórych kategoriach ten udział spada. Wiąże się to z coraz bardziej rosnącą świadomością konsumentów, a także z faktem, że jeśli chodzi o zakup ulubionych słodyczy konsumenci kierują się przede wszystkim smakiem, a ten jest nieraz bardzo trudno zastąpić innym produktem - mówi Rastislav Cavojsky w rozmowie z serwisem portalpsozywczy.pl.

Podkreśla, że pozycja firmy IDC na polskim ryku jest bardzo stabilna. - Jesteśmy obecni zarówno w handlu tradycyjnym jak i nowoczesnym, współpracujemy z większością polskich hurtowni, jak i sieci międzynarodowych. Udział sprzedaży naszych flagowych produktów w poszczególnych kategoriach systematycznie rośnie - mówi.

Flagowymi produktami IDC Polonia są wafelki Góralki, a także wafle Andante, które, według danych firmy, zajmują obecnie czwartą lokatę wśród wafli w opakowaniach rodzinnych. Kolejnym ważnym produktem w portfolio IDC są cukierki Verbena. Duży udział w sprzedaży stanowią również czekoladowe słodycze świąteczne pod marką Figaro.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH