Pura Vida chce zdobyć 1-2 proc. udziału w polskim rynku

Pura Vida to nowa marka lodowa na polskim rynku. Mimo, iż od jej debiutu w Polsce minęło niewiele czasu, Włodzimierz Karandyszowski, prezes oraz Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. rozwoju spółki, zapowiadają na łamach Pulsu Biznesu plan zdobycia 1-2 proc. udziałów w rynku.
Zdaniem prezesa Karandyszowskiego, konsumenci coraz częściej szukają produktów opartych o naturalne składniki. Na rynku coraz większą popularnością cieszą się małe lodziarnie. Ponadto coraz szybciej rozwija się rynek produktów ekologicznych.
Nowy projekt ma stanowić odpowiedź na pojawiające się trendy. Jak zapewnia Karandyszkowski, wszystko w spółce Pure Vida zorganizowane jest w zgodzie z fair trade oraz dobrostanem zwierząt. Fińskie mleko pochodzi z firm, w których krowy są "rozpieszczane" - swobodnie mogą się pasać poza oborą, są masowane a nawet słuchają muzyki.
Każdy kolejny etap produkcji lodów oparty jest na podobnych zasadach. Karandyszowski zauważa, że konsumenci ceniący sobie nowe standardy produkcji są skłonni za nie więcej zapłacić.
Obecnie Pura Vida jest dostępna w formie kilku lodów impulsowych, jednak jak donosi Puls Biznesu, we wrześniu do oferty dołącza lody familijne.
Spółka posiada swój food truck, w którym sprzedaje lody na gałki. Obecnie trwają rozmowy na temat wejścia Pura Vidy do nowego kanału dystrybucji - stacji benzynowych.
Cały tekst czytaj w Pulsie Biznesu.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!