Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Purella Food: Chcemy wyróżniać się jakością i innowacyjnością

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2016, 09:50
Purella Food: Chcemy wyróżniać się jakością i innowacyjnością
Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food

- Przyjęliśmy strategię długoterminową mającą na celu zbudowanie świadomości ludzi na temat superfoodów i zdrowej żywności. Chcemy stać się firmą średniej wielkości, która będzie rozpoznawalna na rynku ze względu na swoją jakość, innowacyjność produktów i nietypowe połączenia - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food.

Jak mówi Gajewski, priorytetem dla Purella Food jest rynek polski.

- Nie zamykamy się jednak na zagranicę. W czerwcu podpisaliśmy umowę z dystrybutorem na rynki Wielkiej Brytanii i Irlandii. Zadaniem dystrybutora będzie pozyskiwanie kolejnych sieci na miejscu. Rozmawiamy z Holland&Barrett, liczącą 800 sklepów siecią ze zdrową żywnością w Wielkiej Brytanii. Chcemy żeby jeszcze w tym roku, a najpóźniej na początku 2017 r., nasze produkty pojawiły się na jej półkach - dodaje.

Na początku października Purella Food świętowała pierwszą rocznicę działalności. 

- W pierwszym i drugim roku działalności naszym celem jest przede wszystkim zbudowanie dystrybucji i portfolio. Dlatego równolegle wprowadzamy nowe produkty i pozyskujemy kolejne sieci do współpracy. Na bieżąco monitorujemy sprzedaż i robimy wszystko żeby wzrastała, natomiast głównym założeniem jest obecnie inwestowanie wszystkich zarobionych pieniędzy w marketing i rozbudowę portfolio. Spółka ma inwestować cały swój zysk, a nawet więcej, bo pozyskujemy fundusze zewnętrzne, w stworzenie nowych produktów żebyśmy mogli szybciej się rozwijać w kolejnych latach - dodaje Gajewski.

Przedstawiciel Purella Food przyznaje, że działania firmy nakierowane są na budowę przedsiębiorstwa średniej wielości o marce rozpoznawalnej pod względem jakości, jak również innowacyjności.

- Przed nami na rynku była już zarówno chlorella, błonnik, jak i surowe batony. Dopiero my stworzyliśmy baton z chlorellą w dużych proporcjach czy wymieszaliśmy błonnik z chlorellą. I tym chcemy się kierować w kolejnych latach: proponować odważne, niespotykane połączenia żeby odróżnić się od konkurencji - dodaje Gajewski.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar oraz Greendox, czyli chlorella z błonnkiem mikronizowanym. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann oraz Piotr i Paweł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 840) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH