Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Purella Food: Chcemy wyróżniać się jakością i innowacyjnością

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2016, 09:50
Purella Food: Chcemy wyróżniać się jakością i innowacyjnością
Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food

- Przyjęliśmy strategię długoterminową mającą na celu zbudowanie świadomości ludzi na temat superfoodów i zdrowej żywności. Chcemy stać się firmą średniej wielkości, która będzie rozpoznawalna na rynku ze względu na swoją jakość, innowacyjność produktów i nietypowe połączenia - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food.

Jak mówi Gajewski, priorytetem dla Purella Food jest rynek polski.

- Nie zamykamy się jednak na zagranicę. W czerwcu podpisaliśmy umowę z dystrybutorem na rynki Wielkiej Brytanii i Irlandii. Zadaniem dystrybutora będzie pozyskiwanie kolejnych sieci na miejscu. Rozmawiamy z Holland&Barrett, liczącą 800 sklepów siecią ze zdrową żywnością w Wielkiej Brytanii. Chcemy żeby jeszcze w tym roku, a najpóźniej na początku 2017 r., nasze produkty pojawiły się na jej półkach - dodaje.

Na początku października Purella Food świętowała pierwszą rocznicę działalności. 

- W pierwszym i drugim roku działalności naszym celem jest przede wszystkim zbudowanie dystrybucji i portfolio. Dlatego równolegle wprowadzamy nowe produkty i pozyskujemy kolejne sieci do współpracy. Na bieżąco monitorujemy sprzedaż i robimy wszystko żeby wzrastała, natomiast głównym założeniem jest obecnie inwestowanie wszystkich zarobionych pieniędzy w marketing i rozbudowę portfolio. Spółka ma inwestować cały swój zysk, a nawet więcej, bo pozyskujemy fundusze zewnętrzne, w stworzenie nowych produktów żebyśmy mogli szybciej się rozwijać w kolejnych latach - dodaje Gajewski.

Przedstawiciel Purella Food przyznaje, że działania firmy nakierowane są na budowę przedsiębiorstwa średniej wielości o marce rozpoznawalnej pod względem jakości, jak również innowacyjności.

- Przed nami na rynku była już zarówno chlorella, błonnik, jak i surowe batony. Dopiero my stworzyliśmy baton z chlorellą w dużych proporcjach czy wymieszaliśmy błonnik z chlorellą. I tym chcemy się kierować w kolejnych latach: proponować odważne, niespotykane połączenia żeby odróżnić się od konkurencji - dodaje Gajewski.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar oraz Greendox, czyli chlorella z błonnkiem mikronizowanym. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann oraz Piotr i Paweł.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 350) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH