Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Purella Food: Liczymy na rozwój polskiego rynku zdrowej żywności

  • Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-07-2016, 15:44
Purella Food: Liczymy na rozwój polskiego rynku zdrowej żywności
Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food. fot. archiwum prywatne

- Rynek zdrowej żywności to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów całej branży spożywczej. W Stanach Zjednoczonych od 10 lat ten rynek stale rośnie, a jest on kilkadziesiąt razy większy niż w Europie. Dlatego zupełnie nie boję się, że to jest trend chwilowy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food.

Artur Gajewski przyznał, że w najbliższym czasie rynek tzw. superfoods rozwinie się z korzyścią dla konsumenta.

- Oczywiście, superfoody teraz są bardzo modne i dużo się o nich mówi. W najbliższym czasie zmieni się jedynie to, że powstanie większa konkurencja, przez co konsument zyska większą różnorodność i niższą cenę - dodaje.

Przedstawiciel Purella Food przyznał jednocześnie, że wciąż istnieje duże pole do popisu jeśli chodzi o edukację żywieniową Polaków.

- Dlaczego dawać dziecku słodkiego, sztucznego batona jeżeli mam alternatywę w postaci równie słodkiego, ale zdrowego? Wybór jest prosty i myślę, że konsumenci coraz częściej będą w takiej sytuacji wybierali zdrowsze produkty. Pokazują nam to także zachowania dużych sieci handlowych. Kiedyś działy ze słodyczami czy napojami słodzonymi zajmowały w sklepach największe przestrzenie oprócz chemii. Dzisiaj strefy ‘bio’ czy ze zdrową żywnością to nie pojedyncza półka, a całe regały - dodał.

Gajewski zauważa, że coraz więcej sieci handlowych dostrzega potencjał w kategorii tzw. zdrowej żywności.

- Rossmann, z którym od początku blisko współpracowaliśmy, zaczynał tylko i wyłącznie od chemii. Teraz kładą duży nacisk na zdrową żywność, bo w tym widzą potencjał. Słodycze można kupić wszędzie, natomiast konsumenci coraz częściej szukają czegoś innego, zdrowszego - dodaje.

Produkty Purella Food dostępne są we wszystkich 1,2 tys. sklepów sieci Rossmann oraz 77 ze 120 placówek Piotr i Paweł.

- Piotr i Paweł jest siecią franczyzową, więc centrala nie narzuca właścicielom poszczególnych sklepów jakie produkty mają kupować. Kwestią priorytetową było dla nas to, aby wprowadzić produkty do całej sieci Rossmanna. Nie da się ukryć, że nasza sprzedaż w dużych aglomeracjach jest dużo większa. Chcemy jednak żeby produkty Purella Food były dostępne zarówno dla mieszkańców Warszawy, jak i mniejszych miejscowości i takie jest nasze stanowisko w rozmowach z kolejnymi sieciami - dodaje.

Jak dodaje Gajewski, Purella Food prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma dużymi sieciami handlowymi, a także jedną siecią aptek.

- Na obecnym etapie nie chcemy wchodzić do dyskontów, gdyż nie wpisuje się to w naszą strategię. Współpracujemy z dystrybutorem w Małopolsce i na Śląsku, który dostarcza produkty do małych sklepików detalicznych takich sieci, jak Lewiatan, Avita, Jan&Jan, Kefirek. Tam już jesteśmy - dodaje Gajewski.

Purella Food od 2015 roku zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar oraz Greendox, czyli chlorella z błonnkiem mikronizowanym. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Aska74 12-07-2016, 15:38:
Chlorelle jem od dawna a Wasza jest chyba najlepsza jaka do tej pory stosowaliśmy!!! Super!!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 966) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.