Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Purella Food: Stawiamy na promocję w oparciu o blogerów kulinarnych

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-10-2016, 13:08
Purella Food: Stawiamy na promocję w oparciu o blogerów kulinarnych
Blogerka Agamasmaka.pl (w środku), Janek Paszkowski (z prawej) oraz dietetyczki Avoccado promują markę Purella Food. fot. mat. pras.

- Przyjęliśmy model bardzo intensywnej promocji w mediach społecznościowych. Oprócz działań online stawiamy na kampanie w prasie, a także publikujemy teksty o zdrowej żywności, do których pozyskujemy ambasadorów, tzw. przyjaciół Chlorelli - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food.

Jak mówi Gajewski, Purella Food od samego początku, tj. jesieni 2015 roku, postawiła na silną obecność w mediach społecznościowych.

- Social media to dzisiaj podstawa. Robimy to bardzo intensywnie, zarówno na Facebooku, jak i Instagramie, głównie po to żeby budować znajomość i świadomość nie tylko chlorelli, ale i zdrowego żywienia. Pokazujemy wszelkie możliwe rozwiązania, na które superfoody mają pozytywny wpływ: jak je stosować, w jakich proporcjach - dodaje.

Kolejnym kanałem promocji producenta żywności z chlorellą jest kanał na YouTube.

- Chcemy go prężnie rozwijać. Tworzymy filmy z naszymi blogerami na temat przepisów z chlorellą. Warto dodać, że blogerzy nie tylko testują i przygotowują potrawy z chlorelli, ale także doradzają nam w kontekście składników, które chcielibyśmy wprowadzać - dodaje.

Działania w sieci to nie wszystko. Jak dodaje Gajewski Purella Food buduje rozpoznawalność także poprzez kampanie w prasie, gdzie publikowane są teksty o zdrowej żywności. Firma pozyskuje też blogerów, sportowców i celebrytów jako ambasadorów marki, tzw. „przyjaciół Chlorelli”. 

- Blogerka Agamasmaka stworzyła dla nas już ponad 30 przepisów pokazujących jak można w ciekawy sposób wykorzystać chlorellę w przeróżnych daniach, począwszy od lodów, przez czekoladki, pasty i smoothie do ciast. Współpracujemy także z Witoldem Szmańdą, czyli trenerem gwiazd, który dużą uwagę przywiązuje do zdrowego stylu życia. Są z nami także projektantka mody Lana Nguyen, aktor Krzysztof Wieszczek a także Robert Korzeniowski - dodaje.

Ponadto Purella Food wspomaga sportowców uprawiających triathlon oraz będzie uczestniczyć aktywnie w wybranych wydarzeniach sportowych. Marka jest już patronem dwóch biegów Piotra i Pawła, które odbywają się w czerwcu i we wrześniu w Poznaniu.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar oraz Greendox, czyli chlorella z błonnkiem mikronizowanym. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann oraz Piotr i Paweł.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH