Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Purella Food: Stawiamy na promocję w oparciu o blogerów kulinarnych

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-10-2016, 13:08
Purella Food: Stawiamy na promocję w oparciu o blogerów kulinarnych
Blogerka Agamasmaka.pl (w środku), Janek Paszkowski (z prawej) oraz dietetyczki Avoccado promują markę Purella Food. fot. mat. pras.

- Przyjęliśmy model bardzo intensywnej promocji w mediach społecznościowych. Oprócz działań online stawiamy na kampanie w prasie, a także publikujemy teksty o zdrowej żywności, do których pozyskujemy ambasadorów, tzw. przyjaciół Chlorelli - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food.

Jak mówi Gajewski, Purella Food od samego początku, tj. jesieni 2015 roku, postawiła na silną obecność w mediach społecznościowych.

- Social media to dzisiaj podstawa. Robimy to bardzo intensywnie, zarówno na Facebooku, jak i Instagramie, głównie po to żeby budować znajomość i świadomość nie tylko chlorelli, ale i zdrowego żywienia. Pokazujemy wszelkie możliwe rozwiązania, na które superfoody mają pozytywny wpływ: jak je stosować, w jakich proporcjach - dodaje.

Kolejnym kanałem promocji producenta żywności z chlorellą jest kanał na YouTube.

- Chcemy go prężnie rozwijać. Tworzymy filmy z naszymi blogerami na temat przepisów z chlorellą. Warto dodać, że blogerzy nie tylko testują i przygotowują potrawy z chlorelli, ale także doradzają nam w kontekście składników, które chcielibyśmy wprowadzać - dodaje.

Działania w sieci to nie wszystko. Jak dodaje Gajewski Purella Food buduje rozpoznawalność także poprzez kampanie w prasie, gdzie publikowane są teksty o zdrowej żywności. Firma pozyskuje też blogerów, sportowców i celebrytów jako ambasadorów marki, tzw. „przyjaciół Chlorelli”. 

- Blogerka Agamasmaka stworzyła dla nas już ponad 30 przepisów pokazujących jak można w ciekawy sposób wykorzystać chlorellę w przeróżnych daniach, począwszy od lodów, przez czekoladki, pasty i smoothie do ciast. Współpracujemy także z Witoldem Szmańdą, czyli trenerem gwiazd, który dużą uwagę przywiązuje do zdrowego stylu życia. Są z nami także projektantka mody Lana Nguyen, aktor Krzysztof Wieszczek a także Robert Korzeniowski - dodaje.

Ponadto Purella Food wspomaga sportowców uprawiających triathlon oraz będzie uczestniczyć aktywnie w wybranych wydarzeniach sportowych. Marka jest już patronem dwóch biegów Piotra i Pawła, które odbywają się w czerwcu i we wrześniu w Poznaniu.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar oraz Greendox, czyli chlorella z błonnkiem mikronizowanym. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann oraz Piotr i Paweł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH