REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Purella Food wprowadzi na rynek pasteryzowane smoothie i "zieleń na święta"

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-09-2016, 10:41
Purella Food wprowadzi na rynek pasteryzowane smoothie i
Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food/ fot. archiwum prywatne

- W 2017 roku, podobnie jak w przypadku chlorelli, wprowadzimy nowy główny produkt w proszku i tabletkach, a następnie będziemy dodawać do tego inne produkty z naszego portfolio, jak GreenDox czy batony, tworząc mieszanki doskonałe do różnych wskazań - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food.

REKLAMA

Jak mówi Gajewski, jeszcze na jesieni 2016 r. do sprzedaży pod marką Purella Food ma szanse trafić linia pasteryzowanego smoothie.

- Będzie to coś innego niż ‘raw smoothie’ z krótką datą przydatności. Nasze będzie składało się wyłącznie z owoców oraz chlorelli. Na początek chcemy wprowadzić trzy warianty smakowe: od owocowo-warzywnego po stuprocentowo owocowy. Jeden będzie nawet z dodatkiem chia - dodaje.

To jednak nie koniec nowości produktowych zaplanowanych na ten rok. W okresie bożonarodzeniowym na rynku pojawi się specjalna, czekoladowa przekąska.

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, chcemy połączyć tradycyjny smak ze zdrową żywnością. Z jednej strony będzie to 70-procentowa ciemna czekolada, w środku której znajdą się zielone, owocowe kuleczki trochę przypominające nasze ‘raw bary’, a więc z daktylami, orzechami, migdałami. Nie zabraknie także goździka i cynamonu,  czyli smaków, które kojarzą nam się ze świętami. Tak więc będzie można podarować sobie odrobinę zieleni i coś zdrowego na święta. Chcemy wprowadzić ten produkt do sprzedaży jeszcze w tym roku - dodaje.

Gajewski przyznaje, że docelową grupą konsumentów Purelli jest rosnąca grupa świadomych konsumentów.

- Rekomendujemy je wszystkim, gdyż są zdrowe. Zdajemy sobie jednak sprawę, że obecnie głównym odbiorcą produktów z chlorellą są konsumenci świadomi, którzy wiedzą sporo o zdrowej żywności i interesują się tym tematem. Ta grupa będzie na pewno się powiększać, innych mamy zamiar edukować - dodaje.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar oraz Greendox, czyli chlorella z błonnkiem mikronizowanym. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann oraz Piotr i Paweł.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH