Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rośnie sprzedaż dodatków do pieczenia ciast, szczególnie w okresie świąt

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 22-03-2016, 10:11
Rośnie sprzedaż dodatków do pieczenia ciast, szczególnie w okresie świąt
Rośnie sprzedaż produktów używanych do pieczenia ciast; fot. materiały prasowe Gellwe (FoodCare)

- W okresie Wielkanocy tradycyjnie rośnie sprzedaż produktów używanych do pieczenia ciast. Mimo coraz większego tempa życia, wiele osób nie wyobraża sobie świąt bez mazurka, sernika, makowca czy babki. Z roku na rok Polacy więcej samodzielnie pieką, a także chętniej decydują się na różne formy wsparcia takie jak zakup dodatków i półproduktów do pieczenia – podała firma FoodCare, producent marki Gellwe.

Sprzedaż dodatków do pieczenia, czyli cukru waniliowego, proszku do pieczenia, aromatów, polew, a także sody oczyszczonej i drożdży instant, systematycznie rośnie w Polsce. Oznacza to, że Polacy coraz więcej pieką, szczególnie „od święta”. Firma FoodCare, producent marki Gellwe, przyznaje, że okres Wielkanocy i Bożego Narodzenia generuje ponad połowę rocznej sprzedaży cukru waniliowego i proszku do pieczenia marki Gellwe. W samym sezonie wielkanocnym FoodCare od kilku lat sprzedaje co roku ponad 23 mln opakowań cukru waniliowego i proszku do pieczenia marki Gellwe.

– W okresie wielkanocnym zdecydowanie wzrasta sprzedaż dodatków do pieczenia Gellwe  takich jak m.in. proszek do pieczenia, cukier wanilinowy, aromaty, kremy do ciast czy  dodatki dekoracyjne, a wśród nich dotyczy to przede wszystkim bitej śmietany i polew. Mimo rosnącej popularności samodzielnych wypieków, wciąż obserwujemy także duże zainteresowanie gotowymi mieszankami do ciast – przekonuje  Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu, FoodCare Sp. z o. o.

Należąca do firmy FoodCare marka Gellwe jest jednym z kluczowych graczy na rynku dodatków do ciast. W okresie przedświątecznym szczególnie popularne są polewy do ciast, którymi Polacy chętnie dekorują babki czy mazurki. Najpopularniejsze są klasyczne polewy czekoladowe. Rośnie także sprzedaż kremów do ciast oraz sprzedaż mieszanek do wypieku ciast.

Być może za wcześnie na ogłoszenie renesansu polskich wypieków, ale niewątpliwie Polacy lubią spędzać czas w kuchni, a moda na gotowanie i pieczenie dociera do coraz większej liczby osób. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH