Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rusza akcja Mondelez Polska "Uśmiech. Podaj dalej"

  • Autor: pr
  • Data: 06-05-2014, 16:49

Mondelez Polska S.A. rozpoczyna kampanię „Uśmiech. Podaj dalej". Startująca z końcem maja akcja sprzedażowa bazuje na okazjach do sięgania i łączenia grup produktów w 3 porach dnia: rano, po południu i wieczorem. Realizowana na szeroką skalę wspólnie z partnerami handlowymi wykorzystuje bogate portfolio marek Mondelez Polska S.A., a uśmiechnięci ludzie spoglądający z materiałów promocyjnych to pracownicy firmy.

Mondelez Polska (dawniej Kraft Foods Polska SA) to wiele marek znanych i lubianych przez Polaków, takich jak np. Milka, Prince Polo czy Jacobs. Działając w kraju od ponad 21 lat, dzięki licznym badaniom w Polsce i Europie, firma ma wyjątkową wiedzę nt. potrzeb i zwyczajów żywieniowych konsumentów. Daje to niewyczerpane możliwości wzrostów sprzedaży poprzez wprowadzanie nowych produktów, łączenie dotychczasowych czy innowacje. Portfolio Mondelēz International w Polsce w naturalny sposób wpisuje się w rytm dnia konsumentów.

„Uśmiech. Podaj dalej" opiera się na okazjach do sięgania i łączenia produktów w 3 różnych porach dnia, takich jak: poranek (ciastka belVita i kawa Jacobs Krönung), popołudnie (kawa Maxwell House, wafelek Prince Polo, cukierki Halls XS), wieczór (czekolada Milka czy Nussbeisser lub ciasteczko Oreo).

Koncept jest międzynarodową inicjatywą firmy i sprawdził się już na innych rynkach. Firma wpisuje się nim w strategię swoich partnerów, a wykorzystując wiedzę o rosnącym znaczeniu momentów do sięgania po przekąski promuje wspólnie produkty Mondelez, oferując wzrosty w poszczególnych kategoriach.

Jak ocenia spółka, w Europie Zachodniej, podobnie jak w Polsce, coraz bardziej widoczne jest sięganie po niewielkie ilości pożywienia w przerwach dzielących śniadanie, obiad i kolację. Konsumenci doceniają akcje oferujące produkty odpowiadające na ich potrzeby i niosące ze sobą pozytywne emocje i radość. Szczególnie, jeśli są to rozpoznawalne i cieszące się zaufaniem marki, takie jak Milka, Oreo, Jacobs, Prince Polo, Halls, belVita, Maxwell House czy Alpen Gold.

Dzięki dedykowanym i przyciągającym uwagę ekspozycjom promocji w sklepie, konsument ma możliwość w łatwy sposób skomponować zestaw swoich ulubionych produktów, np. Milka czy Jacobs na wybraną porę dnia. Przy zakupie produktów za minimum 20 zł, otrzymuje atrakcyjne klapki - japonki.

Motyw przewodni akcji, znane marki, a także bardzo atrakcyjne materiały wizualne mają szanse dostarczyć wzrosty sprzedaży kawy, czekolady, ciastek i cukierków u partnerów Mondelez Polska S.A. Szeroką gamę produktów połączono w jeden mechanizm odsprzedażowy, zwiększono także atrakcyjność punktu sprzedaży poprzez dedykowane akcji, wyróżniające się ekspozycje, aby dodatkowo wzmocnić potencjał promocji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH